G: Kumpi on paremmassa kunnossa, sinä vai miehesi?
Ja kunnolla tarkoitan siis fyysistä kuntoa. No okei, voi henkisestäkin kunnosta jotain sanoa.
Kommentit (13)
päästetty molemmat itsemme vähän repsahtamaan. Ikävä kyllä.
Ei me mitään ylipainoisia olla kumpikaan, mutta ei mitään kovin aktiivisiakaan. Kyllä kunto on molemmilla viimeisen 15 vuoden aikana romahtanut. Silloin aikoinaan treenattiin päivittäin yhdessä, myös ruokavalio oli tiukempi kuin nykyään.
Vähän vaikea lähteä toista nimeämään kun molemmat ollaan rapakunnossa. On makkaraa ja muutakin löysää...
1.1.2011 päätettiin kuitenkin ryhdistäytyä ja ruveta jollekin :)
Harrastan aktiivisesti kestävyysliikuntaa ja salillakin käyn. Kuntotestitulokset ovat olleet erinomaisia. Mieheni harrastaa Facebookia ja kerää vararengasta vyötärölle.
Mies on voimakkaampi toki mutta mulla voi olla kestävyyskunto vähän parempi. Molemmat treenaamme monta kertaa viikossa, mies useammin mutta keskittyy enemmän nostelemiseen kun taas minä mieluummin juoksen.
vähemmän. Olemme molemmat sentään hoikahkoja, mutta mies ei harrasta mitään liikuntaa ja polttaa. Itse en polta ja liikun päivittäin. Ukko on myös vanhempi kuin minä, eli saapa nähdä millaiseksi "yhteinen" vanheneminen muodostuu, kun nyt jo äijä tarvitsee päiväunia jaksaakseen viikonloppuisin iltaan saakka.
Itse en tarvitse, vaikka pienin lapsemme valvottaa joka yö allergioiden vuoksi ja olen työelämässä minäkin.
on paremmassa kunnossa, mutta minä näytän timmimmältä, koska olen tosi hoikka ja lihakset erottuu hyvin. Pidän muutenkin itsestäni parempaa huolta ulkoisesti (pukeutuminen, ihonhoito, ruokavalio, hiukset). Psyykkisesti ollaan yhtä hyväkuntoisia, molemmilla joitakin ongelmia, mutta arjesta selvitään ihan normaalisti.
Molemmat olemme hyvässä kunnossa, vaika minä olen viimeisilläni raskaana. Ei ole kipuja, olen notkea ja ketterä. lihaskunto on hyvä. Lasten kanssa urheileminen pitää kunnossa - ja geenit. Mieheni enemmän urheilee itsekseen, käy lenkillä ja pelaa miesporukoissa - ja siis lisäksi paljon lasten kanssa. Olemme juosseet yhdessä puolimaratoneja lähinnä niin, että mieheni kannustaa minua, itse hän on juossut maratonejakin. Synnytyksen jälkeen alan hiljakseen nostaa aerobista kuntoani vaunulenkeillä. Emme mitenkään kilpaile keskenämme kuntoilussa, vaan kuntoilu on koko perheen kiva elämäntapa. Koska olemme terveitä keski-ikäisiä, on mielestäni luonnollinen tilanne, että mieheni on minua voimakkaampi fyysisesti ja jaksaa juosta nopeammin jne. minä taas olen parempi esim. tanssiliikunnassa ja notkeudessa. Liikunta ja ulkoilu pitävät mielenkin osaltaan vireänä.
Vau olinko eka :) Mies ei juuri liiku, kaikki innostukset lopahtaa hyvin pian. On toki joskus liikkunut, mutta viimeisen vuoden aikana ei juuri perse ole penkistä noussu.
Itse liikun päivittäin, zumbaan, tanssin, lenkkeilen, teen vatsalihaksia ym ym...
Ja mä olen sentäs synnyttänyt pari kuukautta sitten :)
olen meistä vanhempi mutta treenaan viikossa about 5-7 tuntia, mies kävele kilsan työmatkat eikä muuta.