Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksistä

Vierailija
28.12.2010 |

Kertokaapa kokeneet anaaliseksin harjoittajat, onko sen harrastaminen sotkuista ja pahanhajuista hommaa? Haluttais kokeilla, mutta en vain ymmärrä miten siitä voisi nauttia jos paska haisee. xD Vai tiedättekö muka milloin suolenne on niin tyhjä ettei jälkiä ja hajuja jää??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa muuten myös pilluhommissa ettei luiskahtele pois pitkissä vedoissa. Lienee luonnollista, että kalu valitsee helpoimman reitin eli pillun, ellei peppu sitten jää "haukottelemaan".

Tuntui hankalalta saada se pysymään pepussa pitkissä vedoissa, vaan lähes kuin luonnostaan se pyrki pilluun. M43

Olen luullut, että 18 cm on riittävä. Puhuinkin nyt PITKISTÄ vedoista enkä mistään 10 sentin nykytyksistä...

M43-ope

Vierailija
22/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. ateisti, huom. buddhisti. Huom helluntailainen. Huom. evankelisluterilainen tapakristitty ym.

Joko huomaat kommenttisi naurettavuuden?

huom. kokeilleissa mukana myös lestadiolainen...

Hyvä on, olkoon niin. Olin vain aiemmin luullut, että lestadiolaisten elämässä on paljon elämän siveellisyysvaatimuksia, kuten avioeron, viinanjuonnin, tv:n, tanssin, teatterissakäynnin, hiustenvärjäyksen, meikkaamisen ja homostelun kielto. Siksi hämmästyin, että (heteroiden) perspano on heikäläisille ihan OK. Hyvä, kun ortodoksi valisti minua naurettavaa.

M43-ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko muuhunkaan yliluonnolliseen hömppään.

Miten peppupano liittyy siveellisyyteen? Samanlaisia ihmisiä ne lessut on suljettujen ovien takana kuin muutkin, käyttävät ehkäisyä ym.

Suurin osa on ns. tapalessuja.

Ihme opettaja olet...

Hyvä on, olkoon niin. Olin vain aiemmin luullut, että lestadiolaisten elämässä on paljon elämän siveellisyysvaatimuksia, kuten avioeron, viinanjuonnin, tv:n, tanssin, teatterissakäynnin, hiustenvärjäyksen, meikkaamisen ja homostelun kielto. Siksi hämmästyin, että (heteroiden) perspano on heikäläisille ihan OK. Hyvä, kun ortodoksi valisti minua naurettavaa. M43-ope

Vierailija
24/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan kommentit. Mieshän sen määrää, pysyykö se kalu sisällä vai ei. Kerropa nyt sitten tarkasti, miten paljon kalua voi vetää ulos ettei se enää mene peppuun? Terskan reunaan vai terskan puoleen väliin? Entä pillussa?

Joko huomaat väitteesi naurettavuuden?

Tuon ikäinen mies eikä osaa edes nussia. Vaikka sitähän sanotaan että ei se koko vaan miten sitä käyttää ;)

Olen luullut, että 18 cm on riittävä. Puhuinkin nyt PITKISTÄ vedoista enkä mistään 10 sentin nykytyksistä... M43-ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan