Onko muita joita vituttaa aina kun mies on sairaana?
Ei huvita paapoa sitä yhtään, lähinnä vaan ärsyttää kun se tuossa huokailee.
Kommentit (8)
No kyllä mua vähän harmitti, kun mies oli KOKO kesälomansa sairaana ja ei päästy tekemään sitten mitään. Keuhkokuume oli raukalla ja mä helteessä hoisin sitten koko perhettä ja oman pitkäaikaissairauteni takia mullakin oli leposyke 110 silloin. Mut hengissä selvittiin ja hyvin nyt menee. Onneksi mies ei muuten kauheasti sairasta ja douppaankin sitä hyvin d-vitamiinilla.
että turha siinä huokailla, minä tiedän miltä flunssa tuntuu kanssaÄrsyyntyi ja alkoi marttyyriksi, onkin exä nykyään.
vähän kun on lämpöä niin tärisee peiton alla silleen teatraalisesti, yöt menee puhistessa ja ähistessä ja pyöriessä. Onneks ei oo usein kipee.
meillä minä sairastan "miesflunssia". Jos minä olen kipeänä, hoitaa mies lapset ja kodin. Jos olemme molemmat kipeänä, tekee mies isoimman osan/kaiken. Jos vain mies on kipeänä, hän yleensä pystyy silti toimimaan ihan normaalisti.
Onkohan mahdollista, että ihmiset oikeesti sairastaa flunssat eri tavalla. Jos mulla on nokka tukossa, niin olo on ihan infernaalinen. Mies taas ei pidä omaa tukkoista nenäänsä mitenkään kovin erikoisena.
"Onko muita joita vituttaa aina kun mies on sairaana?"
Ei huvita paapoa sitä yhtään, lähinnä vaan ärsyttää kun se tuossa huokailee.
Miehes ei kyllä ansaitte sinua, jos nuin aattelet kipeästä siipasta..oikiasti, kasva aikuseksi..toivottavasti sulla ei oo lapsia, jos sulla tuommonen elämänasenne ja asenne yleensä..ja toivottavasti tuo oli pelkkä provo tuo viesti sulta..
Koska rakastan miestäni, haluan helpottaa hänen oloaan ja suoda lepohetkiä koska ei hän tietääkseni tahallaan sairastu...
Homma toimii myös toisinpäin, eli kun minä sairastun, toinen ottaa vastuun kotihommista ja kattoo että minä saan levätyksi.
Tämä pätee meillä muihinkin asioihin, otamme aina toisemme huomioon pienissäkin asioissa.
Miten voitte kuvitella, että mieskään välittäisi siitä, kun itse ole kipeänä, jos noin?
Miehet sairastavat keskimäärin surkeammin kuin naiset. Omanikin muuten reipas urheilija ähkii ja tuhisee surkeanan pienen nuhan takia...