mieheni haaveilee maailmasta jossa vois panna ketä tahansa missä tahansa
esim. kaupan kasajonossa muita jonossa tai kassanaista.
Kommentit (10)
vai haaveileeko hän että kaikki olisivat himoissaan heti hänet nähdessään..? Ja koskeeko tämä vain naisten panemista oman miehesi toimesta, vai olisiko kaikilla miehillä sama oikeus (myös sinuun) vai saisiko naisistakin kuka tahansa suohirviö ottaa miehesi vaikka lasten hoitopaikan pihalla?
ja seksi on niin kiva asia että kaikki panis missä haluis. että kaikki suostuis kaikkien kanssa
ap
tähän haaveeseen myös se, että häntä saisi käydä kuka tahansa äijä panemassa vaikkapa kassajonossa.
Vai haaveileeko vain sellaisesta, että yksin hänellä olisi tämmöinen vapaa paneskeluoikeus?
(Sisältyykö tähän oletus että kaikki voat myös yhtä kauniita/komeita vai haluaisivatko kaikki panna toisiaan ulkömuodosta riippumatta?)
missä ja millo vaa. niinhän jokainen mies haaveilee/ajattelee päässään.
missä ja millo vaa. niinhän jokainen mies haaveilee/ajattelee päässään.
minusta tuo vaihe kuuluu aikaan ennen sitoutumista. siis hullu haaveilu ja kokemusten kartuttaminen. Eikä kaikille ihmisille tule tuollaista toivottavsti koskaan.
Itse voin tunnustaa, että parikymppisenä sinkkuna näin seksikkäitä miehiä kaikkialla ja saatoin haaveillakin hetken huumasta. Ihana että enää ei tarvii olla niin kouho :) Ja pystyn nykyään ohittamaan vaivatta seksikkäiden ja komeidenkin miesten vinkkaukset: minulla on toimiva parisuhde jossa tarpeeni tyydytetään.
Eli minusta a:n mies on kypsymätön. Kaikki miehet eivät kasva koskaan aikuisiksi, mutta niin käy kyllä myös joillekin naisille. Minun puolestani sellaiset saavat naida keskenään ihan vapaasti, vaikka kaupan kassaneitiä mutta ei sentäs siinä tiskillä, kiitos. Minulla on enemmän.
eihän toi hullumpi fantasia tietenkään ole, vaikka ensin kuulosti jotenkin petturimieheltä.. Siinähän olis uusi käsis leffaan, toimisto-ryhmäseksien ja pizzalähettien rinnalle. "mies hyppää jonosta panemaan kassaneitiä"
kun mä työskentelin seksipuhelimessa, aika helkkarin monen miehen fantasia oli myös se, että he kattelis vierestä kun eukko sais vierasta, ja vieläpä oikein isoa.
että jos se vapauttaisi noin seksuaalisuuden, niin tarkoittaako että julkita paneskelua pidettäisiin ihan ok asiana (ei yksityisasia) vai että saisi panna ketä haluaa? Koska niinhän nytkin saa JOS toinen on suostuvainen, luopuisiko siis tuosta toisen suostumuksen vaatimisesta? Vai haaveileeko se siitä että kaikki haluaisivat sitä ja olisivat suostuvaisia sen ehdotuksiin.
En ihan täysin keksinyt mikä miehesi varsinainen muutostoive on?