Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako miehenne anopin puhua teille miten sattuu?

Vierailija
25.12.2010 |

Anoppi juuri haukkui minut itsekkääksi ja lapselliseksi ja että pilasin hänen joulunsa koska en halunnut lähteä viemään kuumeista 3veetä vierailulle anopin luo, vaan pyysimme anopin tänne. Mieheni vaan katsoi sivusta. Onko tämä muka ok??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako mies laskusi ja määrääkö mies, että et kulje ulkona ilman huntua?

sillä itse en esimerkiksi antaisi oman äitini puhua miehelleni miten sattuu vaan puuttuisin asiaan. Etkö sinä?

ap

Vierailija
2/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itse en esimerkiksi antaisi oman äitini puhua miehelleni miten sattuu vaan puuttuisin asiaan. Etkö sinä? ap

Jos mies on niin nössö, että ei osaa kohteliaasti äidilleni sanoa epäasiallisesta käytöksestä, niin eipä se sitten minun mieheni olisi. Aikuinen ihminen ei tarvitse puolisoa vierelleen taisteluun anoppia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka puheita joku ulkopuolinen joutuu kontrolloimaan? Kyllä jokainen aikuinen on oma erilinen olento joka vastaa omista sanomisistaan, ei se mies siinä ole se joka suodattaa välissä. Oman kantansa voi sanoa tietysti, mutta ei se voi kieltää äitiään puhumasta. Mies voi puolustaa vaimoaan jos siltä tuntuu, mutta ei voi hiljentää ketään aikuista. Kotaan voi pyytää poistumaan, mutta se sitten on taas eri asia.

Vierailija
4/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan puhua itsekin, vastaavati osaisi mieheni puhua, jos äitini alkaisi lässyttämään.

Vierailija
5/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli jopa pitkään sitä mieltä että se on ihan normaalia, kunnes hänen sisarensa kuuli ja järkyttyi.

Mies ei kuitenkaan halua puhua asiasta äitinsä kansssa, nyt meillä tilanne on että anoppi on julistettu syyntakeettomaksi ja saa olla niin kuin haluaa, oli se mitä hyvänsä.

Vierailija
6/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka puheita joku ulkopuolinen joutuu kontrolloimaan? Kyllä jokainen aikuinen on oma erilinen olento joka vastaa omista sanomisistaan, ei se mies siinä ole se joka suodattaa välissä. Oman kantansa voi sanoa tietysti, mutta ei se voi kieltää äitiään puhumasta. Mies voi puolustaa vaimoaan jos siltä tuntuu, mutta ei voi hiljentää ketään aikuista. Kotaan voi pyytää poistumaan, mutta se sitten on taas eri asia.

että pitäisi puolustaa ja pyytää painumaan vittuun jos ei osaa puhua puolisolle kunnioittavasti. Eikä seisoa pölvästinä hiljaa vieressä ja kuunnella kun anoppi haukkuu vaimon pataluhaksi, ja jatkaa sen jälkeen keskustelua äidin kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan!

Vierailija
7/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoiden kuuluu mielestäni olla aina samana rintamana perheen ulkopuolista atakkia vastaan ja puolustaa toinen toistaan.

Vierailija
8/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan hauku toista.

Vierailija
9/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehesi on kasvanut isänsä kanssa, äiti ilmeisesti ollut sairas jo silloin. Heillä on oma perhedynamiikkansa eli tässä tapauksessa miehesi ilmeiseti varoo suututtamasta äitiään.

Siltikin, miehen tehtävä on puolustaa sitä naista, joka on hänelle tärkein.

Vierailija
10/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössykät voivat jäädä äitinsä tissiä imemään vaikka eläkeikään asti.

Vierailija
11/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ihan oma persoonasi, ja voit keskustella omat keskustelusi,, jessus miten lapsellista.... ole aikuinen.

Hra 69

Vierailija
12/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua, kun olen eronnut. Piti meille puheen, kun kävimme vieraisilla. Otti Raamatun, jossa tuomitaan erot ja ilmeiseti elämä muutenkin.

Mies ei kommentoinut mitään, kuunteli kilttinä poikana. Puhuimme kyllä asiasta pitkään ja monesti.

Tuossahan se lähimmäisenrakkaus apelta sitten näkyy, hurskaasti puhuu kokouksissa, mutta oma perhe on kohdeltavissa vaikka kuinka huonosti.

Kaikki hänen tekosensa tuskin kestävät päivänvaloa, tehnyt iljettävyyksiä, jotka saavat oksentamaan.

Purkaa nyt omia syntejään kääntymällä meitä vastaan.

Pidän häntä sairaana ihmisenä, joka on jäänyt hoitoa vaille.

Vierailija
13/20 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoiden kuuluu mielestäni olla aina samana rintamana perheen ulkopuolista atakkia vastaan ja puolustaa toinen toistaan.

Kyllä itsekin voi avata suunsa anoppia vastaan mutta kyllä mieskin voisi ilmaista olevansa samaa mieltä jos se anoppia rauhottaisi!

Varsinkin lapsen ollessa kyseessä niin kyllä vanhempien pitäisi vetää samaa linjaa!

Vierailija
14/20 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkin tavattoman yleistä, näin olen ymmärtänyt. Meillä mieheni on puuttunut vastaaviin puheisiin tiukasti, mutta nätisti. On tullut kyllä itselleni hyvä mieli.

Vierailija
15/20 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun anoppini tosin ei ole tuon tyyppinen, eikä mieheni kuuntele minusta muutenkaan rumia juttuja.

Vierailija
16/20 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvi mua äitiään vastaan puolustaa. Mies vastaa itsestään, minä itsestäni ja äitinsä itsestään. Onneksi anoppi on ihan tavallinen ihminen, eikä harrasta ihmisten haukkumista ilman syytä.

Jos nyt jostain syystä anoppi haukkuisi mua, niin varmaan mies arvioisi objektiivisesti tilannetta. Jos olisin itse töpännyt, mies varmaan velvottaisi pyytämään anteeksi. Jos taas anoppi olisi syyllinen, mies varmaan kehoittaisi äitiään pyytämään anteeksi.

t: 22 vuotta miniänä ja ei mitään riitaa ole ollut

Vierailija
17/20 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkoholisti, joka on vittuillut mulle kolme päivää meidän nojatuolista. Vaati että on kaikki pöperöt joulupöydässä eikä edes syöny kun perunalaatikkoa ja kinkkua. Haukkui miehelleni ostamani lahjan eikä kiittänyt omistaan. Vittumainen akka ja mieheni totetaan olevansa hyvin pahoillaan sen käytöksestä, mutta "se vaan on semmonen eikä se edes varmaan tajua vittuilevansa ko on juonu päänsä."

Vierailija
18/20 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisessa parisuhteessa miehen ja naisen täytyy tajuta, että he ovat itsenäisiä olentoja ja heitä myös sellaisina kohdellaan. Minusta olisi kamalaa, jos mieheni olisi kuin joku ravintolan portsari, joka päättäisi, kuka minulle saa puhua ja mitä.

Vai oletatko, että miehesi tulee töihinkin mukaasi ja jos joku sanoo sinulle pahasti, hän puolustaa kunniaasi? Hei, me eletään 2010-lukua, tule alas sieltä norsunluutornistasi ja ryhdy aikuiseksi. Jos suhtautuu miehen äitiin niin, että tämä on nimenomaan miehen äiti eikä joku toinen aikuinen, saa loppuikänsä kiukutella kuin pikkumainen kakara.

Vierailija
19/20 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/20 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua, eikä koskaan ole tullut sanomista puolin eikä toisin. Sen sijaan anopilla ja miehellä on joskus sanaharkkaa ja mies kyllä tuo oman mielipiteensä selkeästi esille.

Sinun tilanteessasi, jos anoppi olisi ruvennut mussuttaa, olisin sanonut takaisin, että ime parsaa ja jää mököttämään kotiin jos ei seura kelpaa.