Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahoitin mieleni: perhetuttu laittoi lapsen lahjaan pakettikortiksi Aasi Ihaan kuvan.

Vierailija
24.12.2010 |

Meillä on kolme lasta, joille yksi perhetuttu tuo aina lahjat. Nyt oli vanhimman lapsen pakettikortiksi valittu Aasi Ihaa. Kyseinen lapsi ei menesty hyvin koulussa ja mokasivat yhdessä käytösasiassa perhetutun lapsen kanssa vuosi sitten. Onko tarkoitus vihjata, että lapseni on ihan aasi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan asian vierestä - miksi Ihaa on aina niin kamalan masentunut? En tykkää yhtään ko. hahmosta kun on aina naama väärin päin ja varsinainen vastarannan kiiski muutenkin.

Vierailija
2/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä olisi ollut tonttu, niin olisiko sekin ollut vihje, että lapsesi on ihan tonttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Aasi Ihaa. Nalle Puh oli mielestäni raivostuttavan typerä tyyppi, mutta Ihaassa oli tyyliä.

Vaikea sanoa, oliko tarkoitus vihjata jotakin. Parempi olla ajattelematta asiaa. Todennäköisesti tarkoitus ei ollut vihjata yhtään mitään.

Jos sinua yhtään lohduttaa, niin mulle kävi eilen töissä näin: päivällä tuli vatsavaivoja ja mahani murisi paljon ja oli ilmavaivojakin. Iltapäivällä yhtäkkiä kuului työkaverin ääni sermin toiselta puolelta, että "mene vaan sinäkin isopeppuinen jo kotiin täältä haisemasta". Ihmettelin, kenelle työkaveri puhui, tyylikäs keski-ikäinen nainen. Itse en tuommoisia puhu juuri kellekään.

Tuostakin kai on ajateltava vain, että huihai.

Vierailija
4/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä piilomerkityksiä on hakea, niitä kyllä löytää jos on synkkä mieli, mutta totuuden kanssa niillä tuskin on mitään tekemistä.

Vierailija
5/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä piilomerkityksiä on hakea, niitä kyllä löytää jos on synkkä mieli, mutta totuuden kanssa niillä tuskin on mitään tekemistä.

Vierailija
6/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä lukea liikaa merkityksiä asioista, joissa niitä ei itse asiassa olekaan.

Vierailija
7/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sadasta - tai no, tuhannesta - ajattelisi niin kierosti, että vihjaisi lapsen pakettikortilla noin. Ole huoleti, lahjan antaja varmasti vain pitää Ihaasta (tai ei ole katsonut koko kuvaa).

Vierailija
8/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan lempihahmo Nalle Puhissa on juuri Ihaa.

Vierailija
9/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä pitäisi miettiä?

Vierailija
10/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän on mielenterveysongelmaisten suosikki.

Vierailija
11/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit ajatellut seuraavista korteista:

Nasu?

Haisuli?

Pipsa Possu?

...

Ne on vain satuhahmoja, eivätkä mitään vittuilukortteja...

Vierailija
12/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsen äiti on ihan aasi.

Vierailija
13/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne ovat, Pikku Kakkosessa. Sellaiset alaosattomat siat, joilla on kumpparit ja paidat. Mutta pyllyt paljaana?

Vierailija
14/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi olla ihmisillä pienet murheet!!!!

mun 6v. tyttärellä on syöpä!

Vierailija
15/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitko muuten, että Tiikeri on ADHD ja Puh ADD.

Vierailija
16/23 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai kortin töistä, siinä oli kuvana pukki, mitä siitä pitäisi miettiä?

Saiko sen naispuoliselta? Selkeä vihje, kannattaa jo etsiä uutta asuntoa...

Vierailija
17/23 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan varmuudeksi vielä kysyä lahjanantajalta asiaa, valmistaudu siihen, että hän on tyrmistynyt ajatuksenkulustasi...

Oikein hyvää joulua kaikille ja minä myös toivon sydämestäni, että syöpäsairas lapsi paranee - kaikkea hyvää hänen perheelleen!

Vierailija
18/23 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upposi kuin veitsi kuumaan voihin.

Vierailija
19/23 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin siksi, että on suloinen ja yleensä lapset tykkää kyseisestä satuhahmosta ja siihen varmaan perustuu se kuvakin. Ei lapset ajettele, niinkuin sinä.

Vierailija
20/23 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin useampana vuonna laittanut lasten ja aikuistenkin lahjoihin pakettikortit, joissa on Ihaan kuva...