laitoin pyykinpesukoneen päälle just.
Kommentit (11)
Aamulla pesin lasten lakanapyykkiä, kun vaihdoin lakanat Nyt pestään lahjaksi saatuja kuteita.
Imuriinkin kerkisin jo tarttumaan.
Pistin pesuun lasten lahjaksi saamat lakanat. Huomenna sitten vaihdetaan ne ja pestään vanhat. Tätähän tää on.
ja nyt lähti kolmas. Pyykki ei isossa perheessä lopu pyhänäkään. Onneksi on koneet, eikä tarvi itse tehdä juuri mitään.
pyykkisouvi ensi jouluna vaika aatoksi.Rauhoittaa kummasti tunnelmaa. No, tiskikonetta on pakko kyllä pyörittää.
Itse en pessyt tänään, tein tietoisen päätöksen ja on nautinnollista ajtella nyt ettei tartte puoliunessa, yötä vasten ripustella niitä pyykkejä kuivumaan.
jonka jälkeen ruokakaupan kautta kotiin ja valmistelemaan ruokia. Kuuden hengen taloudessa kahden päivän pyykkitauko tietää sitä, että kaappi tursuaa. Siksi oli parempi pestä tänään. Sitä paitsi, mies siirsi ne kuivausrumpuun ja viikkasi kuivat ja lapset vei kaappiin sillä aikaa kun minä laitoin ruokia.
Laitoin just lahjavaatteita koneeseen. Pakko pestä ennenkuin lapset laittavat päällensä.
Eikö teillä ole varavaatteita? Miten sen arjen erottaa pyhästä, joka joka päivä on sama rundi? No joo, astianpesukoneen käytön ymmärrän juhlien yhteydessä. Pesukonetta en, ellei satu olemaan ripulitautisia tms. perheessä. Kai joku helkkarin siivousnarkomaani käy tamppaamassa matotkin aaton jälkeen.
Eikö teillä ole varavaatteita? Miten sen arjen erottaa pyhästä, joka joka päivä on sama rundi? No joo, astianpesukoneen käytön ymmärrän juhlien yhteydessä. Pesukonetta en, ellei satu olemaan ripulitautisia tms. perheessä. Kai joku helkkarin siivousnarkomaani käy tamppaamassa matotkin aaton jälkeen.
Jos ei itseä häiritsisikään pyykkisouva juhlan keskellä, pitäisi kyllä vähän ajatella naapureita. Jos siis asuu kerrostalossa.
ja imuroijilla arkinen ja ikävä elämä, kun ei edes joulu ole juhla ja lepopäivä. Joulupäivänä varmaan kärsitte kun kaupat eivät ole auki. Onneksi Tapanina sentään on, pääsette ostoksille.
Just lähtivät viimeiset vieraat niin hyvin ehtii taas pestä pyykkiä. Huomenna pitää mennä anoppilaan ja kuopus sotki äidin vaatteet luumurahkaan, niin pitää saada huomiseksi puhdasta ylle.