Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 20, vieläkö saan siirrellä ja nostella huonekaluja?

Vierailija
23.12.2010 |

Ei supistuksia eikä muita ongelmia, pitää siivoilla vuelä eikä ole muita aikuisia paikalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jäänyt normaalisti 30 pvää ennen la äitiyslomalle tarjoilijan työstä ja loppuun asti kannellu ja nostellu esim.kaljakoreja.

Vierailija
2/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitää nyt ajatella lapsesi parasta etkä saa tehdä mitään vähänkään raskasta, odotat nyt että joku tulee kotiin että saat pomottaa!

No huoh, ilmeisesti ensimmäinen tulossa? toivottavasti et tee toista heti perään, sitähän vanhempaa joutuu kuitenkin nostelemaan ja kantelemaan. Tietysti kaikkea saa tehdä jos ei vaan pahalta tunnu! Itse olin raskaassa siivoustyössä (leirintäalueella, piti nostella isoja roskiskia yms.) ekaa odottaessa aina äitiysloman alkuun asti, kyllähän selkää aina jomotti mutta ei siitä mitään haittaa ollut. Ei ne entisajan emännätkään voineet jättää karjaa hoitamatta yms. raskauden takia. NORMAALI raskaus ei ole sairaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nosti nukkuvan esikoisen ja vedet meni ja synntys oli tosi kivulias. Mua on siis alkuraskaudesta asti muistutettu siitä, että ei saa nostella, joten en nostelisi huonekaluja, paitsi keveitä esim. tuoleja. Ite koin keskenmenon muuton yhteydessä rv. 11 ja vaikkuttiko kantelu, vaikka raskaimmat jätin muille

Vierailija
4/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nostelen 15kg isoveljeä kokoajan sekä olen vuodeosastolla töissä ;) kuten olin kolmessa edellisessäkin raskaudessa loppuun saakka. Mun mielestä noi nojatuolit ja täyspuinen kirjahylly, joita yksin normaalisti nostelen vaan on vähän eri kokoluokkaa ;) ja ergonomia on hiukan eri.

Vierailija
5/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunkaula myös lyhentynyt ja n. 30 viikolla auennut jopa 3:lle sormelle.

Ihan normaalisti elelin, kerran olin viikon vuodelevossa.

Jopa sen viidennen raskausaikana vaikka oli ne 4 lasta joita hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän