Tykkäisitkö Charles Ingalls -tyyppisestä aviomiehestä?
Kommentit (12)
telkkarisarjan vesitettyä Charlesia en.
on ihan täydellinen mies, ehkä liiankin täydellinen mulle, koska itse en olis varmaan niin täydellinen vaimo.
Mutta kyllä tykkäisin! Ja on hän ihan komeakin... tosin köyhänpuoleinen.
Pieni talo preerialla on naiivi sarja jossa paha saa aina palkkansa, mutta tykkään siitä silti...!
hyveellinen, että jaksaisin moista kovin pitkään. Pitää miehessä vähän SÄRMÄÄÄ olla!
on ihan täydellinen mies, ehkä liiankin täydellinen mulle, koska itse en olis varmaan niin täydellinen vaimo. Mutta kyllä tykkäisin! Ja on hän ihan komeakin... tosin köyhänpuoleinen. Pieni talo preerialla on naiivi sarja jossa paha saa aina palkkansa, mutta tykkään siitä silti...!
- uskovainen ja asemaansa alistuva
- köyhä, töpeksii raha-asioissa
- ei ulkonäköä
- sovinisti, vaimon ommeltava ja silitettävä hälle paidat
- ei käytöstapoja mm. saappailla sisällä ruokapöytään
- piipun polttaminen yöks ja millä rahalla ostettu
- surkea asunto ja asuinpaikka
- kuvittelee itsestään liikoja
kengät jalassahan siellä kävellään sisällä aina, ihan niinkuin täälläkin tuohon aikaan tehtiin :D)))
mä en tykkää särmikkäistä, haluan fiksun ja kiltin.
Ja turvallisen tuntuiset hartiat joita vasten nojata. Miehekäs mies, ei mikään metroseksuaali.
tykännyt kunnollisista miehistä, ja aviomiehenikin on selainen. Eli tykkäisin Charles Ingalsista, vaikka hän ei olekaan kovin menestynyt taloudellisesti.
Sarjan opetuksiin taitaakin kuulua, että on parempi olla köyhä ja oikeamielinen jolla on rakastava perhe, kuin rikas ja ahne...
haaveilin lapsena että minusta tulee hänen vaimonsa kaltainen. Näytän hieman samalta mutta olen kiukkuinen.
Aika usein. Ihania ihmisiä nuo Ingalssit!
mulla onkin samanlainen, vähän karumman oloinen eikä polta ;)
Eikä se oo edes komee.