Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmiltani sain lahjaksi sähköpostin

Vierailija
23.12.2010 |

Hip hei vekarat! Lahjoitettiin taas tänä vuonna Unicefin school box maailman lapsille. Sinne menivät lahjoihisi varatut joulurahat, joten jäit ilman Markantalon villasukkia ja Lidlin konvehtilootaa. Tuskin panet pahaksesi, sillä Unicefin school box on tiedon ja tasa-arvon taikalaatikko. Sisältää täydelliset kouluvarusteet yhdelle opettajalle ja kymmenille kekaroille. Opettaja kantaa alumiiniboxin viidakkoon tai Saharaan ja avaa kenttäkoulun simpsalapim!

Ihan mahtavaa! Kiittää kauniisti ja faija veti nyt kyllä naulankantaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuo on aivan ihana ilmiö. Miettikää mitkä määrät ihmiset ostavat toisilleen krääsää vuodesta toiseen, just näitä pörrösukkia ja kynttilänjalkoja. Minusta ainakin on tosi hienoa, jos antaa rahan, joka muuten olisi menny lahjoihin, hyväntekeväisyyteen ja ilmoittaa siitä vielä noin lämpimään ja mukavaan sävyyn läheisilleen! Minulle ainakin tulisi oikein iso annos joulumieltä tuollaisesta sähköpostista.

Eri asia on se, jos antaa lahjaksi jotain toisen oikeasti tarvitsemaa ja toivomaa, mihin saajalla ei esim itse olisi varaa. Esim. ostimme mun veljelleni (17v) hänen toivoman pleikkapelin, jota arvostaa varmaan enemmän kuin jotain vuohta jossain kehitysmaassa. Mutta esimerkiksi lapsemme kummeille, joille tulee ostettua jotain ihan perus lahjatavaraa (jonka voisivat halutessaan itsekin käydä ostamassa), voisin ensivuonna joulukortin yhteydessä lähettää ap:n vanhempien tyyliin laaditun kirjeen, jossa kerrotaan hyväntekeväisyyskohteesta, johon lahjarahat ovat menneet.

Vierailija
22/22 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi mennyt jollekkin Unicefin kierolle nekin rahat....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla