Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala toi Joulutarina, joka tuli äsken kakkoselta!

Vierailija
23.12.2010 |

mm.

-Sotilas hakkasi vaikka kuinka kauan pientä aasia kepillä ja aasi itki

- sotilaat rynnivät toisten koteihin tappaakseen pojat, äitien kauhistuneet ilmeet näytettiin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut meidän lapset jopa tietää että näin on todella käynyt, olemme uskova perhe ja lapsille on luettu raamattua jne. Eivät pidä sitä minään hirviö tekona...

Vierailija
2/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut meidän lapset jopa tietää että näin on todella käynyt, olemme uskova perhe ja lapsille on luettu raamattua jne. Eivät pidä sitä minään hirviö tekona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä nuo nyt aika hirviöteoilta kuulostaa!!

Vierailija
4/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti niin hyvältä ja jätin lapsen katsomaan. Tuli sitten sanomaan ettei halua enää katsoa kun Jeesus meinattiin tappaa... Joo joo, ehkei ihan kaikkea tarvitsisi niin realistisesti näyttää.

Vierailija
5/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä :(

Ei ollenkaan relevanttia tarinan kannalta!

Eikä lastenohjelmassa ois mun mielestä tarvinnu sanoa, että kaikki poikavauvat tapetaan. Sen ois voinu sivuuttaa.

Vierailija
6/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sub tv:n lastenohjelmissa tapellaan niin se olisi varmaan ollut sallittavaa?

Itseasiassa luulen että se mikä teitä ärsyttää oli se että kyseessä oli kristinuskon mukaisesti tehty lastenohjelma? Tässä ateistisessa maassa kun vietetään jouluakin ihan toisin perustein mitä Raamattu antaa ymmärtää..hyvää joulua vaan itse kullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi