Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäkää säälijoulukortit lähettämättä

Vierailija
22.12.2010 |

Tarkoitan siis näitä tapauksia, että olette saaneet joltain sellaiselta joulukortin, jolle ette itse ole ns. ekassa aallossa laittaneet kortteja menemään. Jolloin sitten eikun hätäpäissä jämäkortit esiin tai Tiimariin ja ykkösluokan merkillä kortti matkaan ja syvä uloshengitys, kun ehditte laittaa sen postiin ennen joulua.

Kyllä vastaanottaja tietää, että kortti ei ole hyvästä sydämestä lähetetty jouluntoivotus vaan hätäkuittaus... etenkin jos se tulee joulun jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei sitten kelpaa. Ei kelpaa korttien lähettämättä jättäminen eikä kelpaa se, että "ensimmäisen aallon" (MINKÄ???!) jälkeen laittaa kortin.

Tämä on yksi syy, miksen IKINÄ laita yhtäkään korttia. Ei tule yllätyksenä.

Vierailija
2/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä kakkosluokan joulukortteja, joka jätetään minuutti vaille laatikon tyhjennysaika / postin sulkeutumisaika 15. joulukuuta!

Jos mä saan kortin joltain sellaiselta, jolle en itse ole laittanut korttia, soitan jouluna terveiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä kakkosluokan joulukortteja, joka jätetään minuutti vaille laatikon tyhjennysaika / postin sulkeutumisaika 15. joulukuuta!

Jos mä saan kortin joltain sellaiselta, jolle en itse ole laittanut korttia, soitan jouluna terveiset.

Vierailija
4/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3&4

Vierailija
5/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä lähetän vuosittain n.45-50 joulukorttia, mutta en ikinä saa lähetettyä niitä tarpeeksi ajoissa alehinnalla. En mä ikinä edes itse tsekkaa, millä merkillä kukakin on korttinsa lähettänyt. Tsiisus mitä porukkaa.

Vierailija
6/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nyt miehen kummit ajattelee, kun olin unohtanut heidät tänä vuonna korttilistasta (normaalisti kyllä on muistettu heitä joka joulu) ja muistin vasta kun he soittivat ja kysyivät osoitetta... Kun sitten kiireessä tein kortin (muuten paljon hienomman kuin muille, kun ei ollut siihen massamalliin enää matskuja jäljellä) ja vein ykköspostina laatikkoon eilen!! Voi ei, nyt ne varmaan aattelee että SIIS VOI EI!!! MITÄ MÄ NYT TEEN!! NE VARMAAN LOUKKAANTUU IHAN KYMPILLÄ!!!

Haloo ap.

Vierailija
7/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osoitteet löytyy helposti ja merkata sinne myös ne, joille haluaa joulukortit lähettää, niin ei tarvii joka vuosi tehdä listaa uudestaan ja uudestaan alusta lähtien.

Vierailija
8/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osoitteet löytyy helposti ja merkata sinne myös ne, joille haluaa joulukortit lähettää, niin ei tarvii joka vuosi tehdä listaa uudestaan ja uudestaan alusta lähtien.

mutta tietokone simahti kesällä, joten sinne meni korttilista osoitteineen...

Vierailija
9/9 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa Punaisen Ristin postimaksu maksettu -joulukortti. Vastaanottaja ei voi tietää onko kortti postitettu ennen kriittistä päiväystä :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi