Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöjen välisestä

Vierailija
21.12.2010 |

Olin viikonloppuna ottamassa kuppia ystäväni luona. Paikalla oli ystäväni, hänen miesystävänsä ja miesystävän kaveri. Olin ystäväni kanssa tosi humalassa ja yleensä sillloin meillä on tapana suudella toisiamme suulle ja kaulalle. Tällä kertaa mentiin kuitenkin pidemmälle: Vaatteet pois ja sänkyyn. Se oli aivan järjettömän outoa, koska olemme olleet ystäviä aivan pienestä saakka. En tätä kuitenkaan ottanu huonona kokemuksena, paitsi en tiedä, mitä kaverini nyt ajattelee.

Eniten mietin kuitenkin hänen miesystäväänsä joka oli selvinpäin ja istui koneella koko sen ajan kun meillä oli omaa kivaa. Hän meinasi tulla jossain välissä, mutta ei sitten uskaltanutkaan. He olivat kuulemma aiemmin keskustelleet kolmen kimpasta, muta ilmeisesti täytyisi olla pari olutta alla ennenkuin pystyy tulla sekaan. Tosin en taida olla minä enää sillä kerralla mukana, riitti tuo yksi kokeilu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siellä peiton alla tapahtui ilman vaatteita ?

Sekä miehet , naiset, että muut hiipparit koko palstalla

Eikö vaan ?

Vierailija
2/5 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin tosiaan vaatteet kaikki veks ja oltiin navat vastakkain ja pusuteltiin. Ihanan hikinen ja jännittynyt tunnelma. Kädet toistemme haaroihin ja hyväiltiin. Minä tulin kaverin käteen melko pian ihan järjettömällä voimalla..

Hän kun ei saanut sormilla, sukelsin peiton alle ja nuolin pimeässä pillunhajussa ystävälleni orgasmin, tai itseasiassa kaksikin.

lopuksi suukoteltiin pilluntuoksuisia pusuja ja torkahdettiin tisut vastakkain ja kaulakkain.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä makuuhuoneeseen peiton alle sormettamaan itseäni...

Vierailija
4/5 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabe lesbo

Vierailija
5/5 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarina on sitten tosi...... NOT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi