Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, tapailisitko vielä tätä miestä?

Vierailija
21.12.2010 |

Eli tapasin ekaa kertaa nettideitin kautta miehen. Hän vaikutti ihan ok:lta viestien pohjalta. Hän hoputti et on kyllästynyt kirjoittelemaan ja haluaa tavata pian niin kun sit tehtiin. Deiteillä totesin heti et ei hänen kanssaan kemiat synkkaa ei ollenkaan ja että hän vie keskustelussa kaiken tilan. Hän puhui vain omista harrastuksista ja kun yritin sanoa väliin jotain niin hän ei tuntunut kuuntelevan. Oman tarinoinnin ohella hän oli kiinnostunut minun kokeneisuudesta ja meni äkkiä suoriin kysymyksiin kuten mitä kaikkea olen tehnyt ja montako partneria on ollut ja voitko kuvailla miltä he näyttivät, mikä oli mielestäni outoa. Toisilla treffeillä taas samat "intiimit" kysymykset niin kuin ei ois muistanut kysyneensä niitä aiemmin. Silloin jouduin sanomaan etten enää halua tapailla. Syyksi sanoin et mun mielestä meillä ei synkkaa. Hän suuttui siitä ja alkoi laukoa et olen prinsessamainen nirppanokka, tuollainen kireä vanhapiika ja paaaaljon kirosanoja. Ja et olen niitä jotka etsii kuuta taivaalta ja kuinka netti on täynnä mun kaltaisia "vitun turhia ämmiä". Pari viikkoa deittien jälkeen on yhtäkkiä alkanut tulla hänen anteeksipyyntöjä meiliin ja pyyntöjä uusille deiteille (!?). Viestejä tulee PALJON. Niissä hän on katuva ja vetoaa tylytystään siihen et kun on ollut pitkään yksin ja pyytää anteeksi. Meenkö deiteille / selvitän asian niin et siitä jää parempi maku vai annanko olla vai mitä tekisit?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outo mies. mieliala heilahtelee

Mutta sinunhan on päätös

Vierailija
2/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näit jo mikä hän on miehiään. Saattaa mennä vielä pahemmaksi jos tapaat uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele sinuakaan tapailemaan. Ei kuulosta kovin hyvältä ja kivalta vaihtoehdolta. Löydäät varmasti paljon permpaa treffiseuraa!

Vierailija
4/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä sietäis mieheltä haukkumista (muusta nyt puhumattakaan). Joten jos jo toisilla treffeillä haukkuis mut kirosanojen saattelemana, niin joo ei todellakaan. Ei ikinä. Vastaa sille vaan viestiin, että antaa olla, hyvää joulua.

Vierailija
5/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vastaisi viesteihin mitään ettei innostu/hermostu lisää. Ole varovainen!

Vierailija
6/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei kemiat synkkaa. Mies ei ole kiinnostunut sinun jutuistasi. Utelee jo nyt todella henkilökohtaisia asioita. On haukkunut sinut toisilla treffeillä. Miksi siis haluaisit hänet vielä tavata...???

Vierailija
7/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisit tehdä miehelle palveluksen ja antaa vähän vinkkejä seuraavan ihmisen deittaamiseen, miten EI keskustella treffeillä :P

Vierailija
8/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monilla nettideiteillä ja tuollaiseen tyyppiin en ole törmännyt. Sen sijaan olen tavannut oikeasti mukavia miehiä...eli ehdotan että sinäkin keskityt niihin muihin mukaviin miehiin joita siellä on ja sen sijaan unohdat tämän tyypin.

Vierailija
9/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään syytä miksi menisit.

Vierailija
10/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties mikä hullu. Mä en tapaisi enää missään nimessä.

Vierailija
11/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu mikä hullu.

Vierailija
12/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mene todellakaan, muuten ens joulun alla kyselet neuvoa täällä missä on lähin turvakoti tms :(

Vierailija
13/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
14/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset ensitapaamisissa antaa hyvän kuvan itsestään ja vasta muutaman kuukauden kuluttua alkaa ne huonoimmat puolet paljastumaan. Treffikumppanisi meni suoriltaan huonoihin puoliin, mitä vielä kauheampaa mahtaa vielä paljastuakaan?? Jätä väliin, ties mikä hullu stalkkeri hänestä paljastuukaan. Ties vaikka saisit henkesi puolesta pelätä...

Vierailija
15/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset ensitapaamisissa antaa hyvän kuvan itsestään ja vasta muutaman kuukauden kuluttua alkaa ne huonoimmat puolet paljastumaan. Treffikumppanisi meni suoriltaan huonoihin puoliin, mitä vielä kauheampaa mahtaa vielä paljastuakaan?? Jätä väliin, ties mikä hullu stalkkeri hänestä paljastuukaan. Ties vaikka saisit henkesi puolesta pelätä...

Komppi, lähes aina ihmiset ponnistelevat näyttääkseen parhaat puolensa suhteen alussa. Jos kokemasi oli miehen "paras", niin huonompia puolia tuskin kannattaa jäädä odottamaan...

Vierailija
16/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vieras joten tuskin mitään tunnesidettä sinulla häneen on. Paremmankaan puutteessa ei kannata moiseen lähteä, jätä homma tähän ja suuntaa katseesi toisaalle. Maailmassa on paljon mukavia sinkkumiehiä kun vaan oikea sattuu kohdalle! Siinä välissä voi sitten tapailla muita ei-pelottavia tyyppejä.

Vierailija
17/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut hänen viesteihin joten pitäiskö mun vastata et ei tosiaan kiinnosta tms. vai voinko antaa vain olla, kun oonhan sen jo tehnyt selväksi ettei kiinnosta? Oon ennenkin käynyt deiteillä, vaikkakaan en netin kautta, ja jos ei oo synkannut niin aina on erottu hyvissä merkeissä. Eikä kukaan ole jälkikäteen näin ottanu yhteyttä. Eli mä en tiedä miten tän kanssa toimin... ap

Vierailija
18/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tod.

Olisinkohan mahdollisesti tavannut myös ap;n kuvaileman tyypi sillä itse tapasin myös netissä miehen ja juteltiin tosi pitkään noin viikon ajan ja hyvin synkkasi. Sitten ehdotti tapaamista, tapaamisen ehdottamisesta halusi yökylään, sen ehdottamisesta halusi jäädä viikoksi. Siis mitään tapaamistakaan ei vielä ollut ja kaveri oli suurinpiirtein muuttamassa taloksi samantien. Tavattiin kerran ja mies käyttäytyi kun olisimme jo vakiintuneessa seurustelusuhteessa. Alusta asti olin tehnyt selväksi että haluan edetä todella hitaasti ja rauhassa. Pikkusen alko ahistaa ja sanoin että nyt takapakkia ja tutustutaan ihan rauhassa. Siitä veti herneen nenään vaikka kuinka oli hehkuttanut avoimuutta ja rehellisyyttä. Oli kuulemma niin pettynyt. Lähti auto kaasuttaen pihasta ja sitten alkoi parin päivän päästä soittelu ja viestittely. Kuinka halusi jutella ja voimme vielä pelastaa suhteen. Minkä helvetin suhteen?! En vastannut viesteihin ja numeron laitoin estoon. meni koko touhu niin omituiseksi.

Luota ap vaistoihisi.

Vierailija
19/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko jo, anna asian olla! Älä ajatustakaan enää uhraa tuollaiselle törpölle, eikö se nyt ole tarpeeksi selvästi monelta näppikseltä sanottu!

Vierailija
20/20 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä kahelista eroon seuraavalla tavalla. Olin tekstaillut parin viikon ajan ja tavannut 2 kertaa, kun alkoi paljastumaan huonoja puolia (lue: täyspöpi koko ukko). Ilmoitin miehelle tekstiviestillä etten ole kiinnostunut hänestä millään tavalla, enkä halua olla yhteydessä. Kirjoitin viestiin myös etten halua hänen yhteydenottojaan ikinä.

Meni pari viikkoa ja tuli tekstiviesti mieheltä jossa kyseli halukkuuttani sänkypuuhiin (?). Kirjoitin takaisin viestin jossa kysyin mikä kohta jäi edellisestä viestistäni ymmärtämättä ja kerroin ottavani yhteyttä poliisiin, mikäli enää ottaa yhteyttä minuun. Ymmärsi yskän, eipä ole kuulunut tyypistä enää mitään.

Voithan ap kokeilla samaa. Lähetä takaisin lyhyt ja ytimekäs viesti, jossa kerrot ettet ole kiinnostunut, etkä halua hänen yhteydenottojaan. Kerro myös ottavasi poliisiin mikäli häirintä jatkuu.