Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi minkä joulu"lahjan" saan mieheltäni...

Vierailija
21.12.2010 |

Tiedän että mieheni osti minulle alusvaatteita joululahjaksi. 2 vuotta sitten se ei olisi ollut mikään ongelma, mutta nyt on tilanne eri. Meillä on nyt 9kk vauva eikä vartaloni ole vielä palautunut entiseen kuosiinsa, vaikka omasta mielestäni nykyisessäkään ei varsinaisesti vikaa ole. Mies kuitenkin jatkuvasti päivittäin, viikoittain ja kuukausittain jankuttaa siitä miten upea näky olin ennen, miten olin aina meikattu ja laitettu ja miten ihanaa olisi jos vielä joskus olisi asiat niin. Itsetuntoni alkaa olla aivan pohjamudissa kun mitään hyvää sanottavaa ei enää löydy. Ja nyt pitäisi alkaa alusvaatteissa keikistelemään kaiken lyttäämisen jälkeen? Tekisi mieli vain itkeä. Mitä hittoa minun tulee sanoa kun avaan paketin? Pelkään että itku tulee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleenhän mies niitä ostaa eikä vaimolle, yäks!

Vierailija
2/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tuttavani joku joulu sitten :) Toivoi vähän henkilökohtaisempaa lahjaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minuakin vaivaa. Mies ei ole hetkeäkään voinut miettiä mitä haluaisin tai tarvitsisin. Eikä se olisi ollut mikään mahdoton tehtävä, sillä mieheni tietää hyvin mistä ilahdun. Sen sijaan hän kuitenkin meni ja osti jotain mitä itse haluaa ja laittaa minun nimeni pakettiin.

Ja tässä syksyn mittaan hän on muutaman kerran kysynyt että haluanko että hän ostaisi minulle alusvaatteita, ja vastaukseni on ollut kohtelias ei. Ja nyt sitten joululahjaksi!

Vierailija
4/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes avaisi mitään alusvaatepaketteja. Ostaisin sille peniksenkehittimen ja sanoisin, että sori kun en ole aikaisemmin saanut sanotuksi tätä, mutta olis niin ihanaa jos sulla olisi edes muutaman sentin pitempi.

Vierailija
5/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on pakko avata niin katso kokolappua ja sitten miestä surullisesti ja tiedustele, että meniköhän paketit nyt väärin kun sinä sait selkeästi miehen tyttöystävälle tarkoitetun paketin. Ehdottomasti ei seksille koko jouluna, ymmärrä loukkaantua kunnolla.

Vierailija
6/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ongelma ole tuossa lahjassa vaan siinä, että kelvataksesi miehellesi sinun pitäisi olla aina tilanteesta riippumatta timmissä kunnossa, pyntättynä ja laitettuna. Itse en tuollaisia miehiä jaksa lainkaan. Ja ainoa vaihtoehto ei ole se että painaa satakiloa eikä käy koskaan suihkussa.

Vierailija
7/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinäKIN olen. Synnytyksestä 10 kk aikaa ja mies haikailee perää joka oli 2 vuode hemmetin aktiivisen liikkumisen ja järkevän syömisen lopputuloksena. ;)

Minäkin haluan sen kropan, sitä ennen on ihan jees saada päivitystä kulahtaneisiin alusvaatteisiin.

Kyllä se sun mies NYT rakastelee kroppaa joka sinulla on NYT, mitä vikaa siinä on jos haikailee sinun kroppaasi mitä se joskus oli?

Toi päivittäinen jankuttaminen miltä näytit ennen lasta kuulostaa siltä että sinäkin siitä puhut.

sitten olet vaan saanut päähäsi loukkaantua.

Sun tarttee sanoa että miehen jutut tuntuu pahalta -ja tehdä jotain kropallesi jos et siinä viihdy.

Vierailija
8/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se olisi merkki siitä, että hän haluaa minua. Mutta ei se osta.

Vierailija
9/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että susta tuntuu pahalta ettet kelpaa miehellesi sellaisena kuin nyt olet. Olet ollut raskaana ja synnyttänyt, nyt hoidat vauvaa. En tarkoita, etteikö silloin voisi huolehtia itsestään, mutta onhan lapsettomalla paljon enemmän aikaa kuntoilla jne. Ja sitä paitsi kyllä kroppa muuttuu, ajan myötä kaikilla.

Myös miehelläsi.

Haluaako miehesi näyttökappelevaimon vai kumppanin, lapsensa äidin?

Vierailija
10/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvatkaa laitanko niitä päälleni.. mieheltä viime aikoina olen kuullut mm. tällaiset kommentit: "kauhee kun sun tissit roikkuu, mummona ne on varmaan polvissa" ja "onpas nää sun tissit löysät" sekä "enpäs ookaan ennen saanut näin mahtavaa läskipersettä" (makuukammarissa kuultu) ja "kenenkäs maha se siinä pompöttää" (samalla kun puristi läskimakkaraani) ja "on sulla kauheen levee perse!"

niin että näiden jälkeen sitten ahtautuisin johonkin stringeihin ja pitsiliiveihin ja menisin miehen eteen kuulemaan lisää imartelevia kommentteja. Varmaan.

Vierailija
11/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään liikalihava nytkään, ja itse viihdyn hyvin vartalossani vaikka aionkin varmaan laihtua entisiin mittoihin viimeistään silloin kuin palaan takaisin töihin. Ja silloin olen taas meikattu ja laitettukin, mitä se mies haikailee. Ajattelin jopa lihoa vielä vähän ihan kiusallani ;) mutta luovuin siitä, kun se tietäisi vielä lisää laihdutettavaa.

Mutta nyt tuntuu pahalta kun tiedän että en kelpaa miehelleni ennen kuin näytän taas siltä kuin olisin lehden kannesta revitty. Muut sanovat minua luonnonkauniiksi, mutta se ei paljon lohduta kun ei enää omalle elämänkumppanille kelpaa.

Itselleni siis nämä raskauskilot eivät olisi mikään ongelma eikä kiinnosta vaikkei ne ikinä häviäisi, mutta mieheni edessä en voi kuin hävetä ja kärsiä koska tiedän mitä hän minusta ajattelee. Siksi on kai pakko laihtua nopeasti, koska nykytilanne musertaa minut.

Vierailija
12/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tuntuu pahalta kun tiedän että en kelpaa miehelleni ennen kuin näytän taas siltä kuin olisin lehden kannesta revitty. Muut sanovat minua luonnonkauniiksi, mutta se ei paljon lohduta kun ei enää omalle elämänkumppanille kelpaa.

miehesi ajattelee noin, niin luuletko että hän jää katselemaan sinua sitten kun et enää millään keinolla voi vastustaa maan vetovoimaa päälle nelikymppisenä? Tai jos saat lisää lapsia ja paikat rupsahtaa ja saat raskausarpia? Tai jos sairastut vakavasti ja joudut syömään vaikka lihottavaa lääkettä?

Vierailija
13/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse sietää tuollaista kohtelua!

Vierailija
14/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te tuollaisia kommentteja miehiltänne hyväksytte? te joiden miehet läskiksi haukkuu ym kun olette TEIDÄN lapsen synnyttäneet?

huh huh ei sanoin mulla mies tuollaista kahta kertaa.

Vierailija
15/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

miehesi ajattelee noin, niin luuletko että hän jää katselemaan sinua sitten kun et enää millään keinolla voi vastustaa maan vetovoimaa päälle nelikymppisenä? Tai jos saat lisää lapsia ja paikat rupsahtaa ja saat raskausarpia? Tai jos sairastut vakavasti ja joudut syömään vaikka lihottavaa lääkettä?

[/quote]

Mieheni on minua 26 vuotta vanhempi joten nuorempaan hän tuskin vaihtaa. Mutta en tosissaan tiedä miten hän suhtautuisi jos ulkonäköni jotenkin muuten "vaurioituisi", kun se tuntuu olevan hänelle niin tärkeää

Vierailija
16/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaat ap hyvin ilmaista tunteitasi, joten mitäs jos vaan kertoisit miehellesi selkokielellä, että sinusta tuntuu pahalta että hän haluaa sinun olevan muunlainen kuin mitä olet eikä hän kunnioita sinun tunteitasi. Sulla on varmasti ihan onnellinen parisuhde, mut sellaisessakin on osattava pitää puolensa ja puolustaa itseään.

Vierailija
17/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tulisi minullakin. Tosin oma mieheni ei ikinä mitään hepeniä ostaisikaan.

Vierailija
18/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ikäisensä vaimon sinun vuoksesi vai onko hän aina harrastanut puolet (?) nuorempia naisia?

Vierailija
19/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ulkonäkö on mitä ilmeisimmin erittäin tärkeä tekijä miehelle, sorry :/ tuttavapiirissä tällainen tapaus ja nyt vaihtoi taas nuorempaan, vaikka tämänkinhetkinen (avo)vaimo oli meitä muita tanttoja yli 10 v nuorempi ja vähintään yhtä monta kiloa hoikempi. Ei riittänyt sekään, vaan mitä enemmän ukko ikääntyy niin naiset nuorenee.

Kannattaisi varmaan tosiaan jutella miehen kanssa ihan rehellisesti noista tunteista, kun olet niin hyvin ne tännekin muotoillut. Jos tiedät lahjasta, sano että tiedät mitä mies on ostanut mutta ET halua niitä. Mies ehtii hakea vaikka jonkun korun tai kasan dvd:itä joulunpyhiksi.

Vierailija
20/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin totta ihmeessä hän odottaa, että tämä uusi vaimo vastaa vaatimuksia ja pitää itsestään huolta.

Mies varmaan tuntee itsensä petetyksi kun jätti perheensä ja vaimonsa saadakseen nuoren tiukan pimun itselleen. Nyt tämä nuori pimu on antanut itsensä lötsähtää.

Ymmärrän miestäsi.