Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+10 kiloa tullut hetkessä...

Vierailija
21.12.2010 |

...lisää. Turvotusta, läskiä, vellovaa vatsanahkaa. Yäk!

Olen lihonnut tuo +10 kiloa 3-4 kuukaudessa. Venlaflaksiini annostus huipussaan ja masennus valtaa tilaa vain enemmän mielessä.

Kaikki makea maistuu, ei suolainen. Karkkia ahmin päivät. Suklaata, lakua ja nam Pandan joulunajan Tonttu -pussukka, jossa on banaanin ja mansikan makuisia suklaa patukoita. Tonttu pusseja voi syödä vaikka kaksi peräkanaa. Ei tunnu missään.

Tänään yritin olla lujana ja pysyä poissa karkeista. Päivällä tuli valtava päänsärky. Ei lähtenyt pois nukkumallakaan. Mutta kun söi 500g lakuja, niin - hups - päänsärky helpotti.

Tavoitteena olisi tammikuun alusta laihduttaa nuo 10 kiloa pois, että kehtaisi esiintyä ulkona ihmisten ilmoilla kesällä.

Vaikeus piilee siinä, kun mun ei koskaan ole tarvinnut laihduttaa. Olen pystynyt syömään mitä vain ja kuinka paljon vain ja kilot eivät näy missään.

Nyt tämä "ylipaino" saa mielen matalaksi entisestäänkin....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä painonpudotukseen... itse aloittelen neljättä kertaa pudottamaan ylimääräiset 15 kiloani. (Kaikki edellisetkin painonpudotukset ovat onnistuneet, painonHALLINTA vaan on se, joka mulla tökkii.. vaikka kuinka olen tehnyt "elämäntaparemonttia" ja laihduttanut hiiitaaastii, tyyliin kilo kuussa.. huoh)

Vierailija
2/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole masentunut, makea vaan maistuu. Olen karkille ihan riippuvainen. Paino harmittaa tosiaan ja haluaisin aloittaa laihdutuksen.

Tsemppiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet lisää ruokahalua ja hidastaa aineenvaihduntaa. Täällä tullut 5 kiloa ihan lyhyessä ajassa ja mahan seudulle kaikki, on oikein uimarengas. Että ottaa pattiin, munkin pitäis yrittää taas laihduttaa vuoden alusta, mut eihän siitä mitään tuu, kun ei ennenkään. Pari viikkoa menee ja sit sama pupellus jatkuu. Mut yrittää täytyy.

Vierailija
4/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsellä Ixel ja Zyprex ja lääkäri sanoo että painonnousu johtuu Zyprexistä. =( Myös 15kg parissa kk

Vierailija
5/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just masennuslääke (mielialaa kohottava/korjaava lääke).

Noin 10 vuotta sitten en lihonnut tästä lääkkeestä ,mutta nyt tulee näköjään kiloja lisää tuosta vaan.

Yritän liikkua 3-4 x viikossa. Kävelen 7-10 km lenkin. Mutta se ei auta pitämään painoa kurissa.

ap

Vierailija
6/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia tai tietoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän