Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

latvia ja liettua?

Vierailija
21.12.2010 |

Miten sanotaan hyvää joulua latviaksi ja liettuaksi? Mulla on fb-kaveri sieltä, en muista kummasta (joo, tutuntutun kautta) ja jos laitan hyvät joulut fb:hen, niin pitäähän sillekin laittaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan koultetuista av-mammoista tiedä? Ei muuten ole vastattu edes KVG:tä =)

Vierailija
2/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu tietty maansa valtakieltä, eli latviaa tai liettuaa, lisäksi englantia, venäjää ja jopa suomea auttavasti. Mutta pointti on se, että on kiva pyrkiä toivottamaan hyvät joulut nimenomaan vastaanttajan omalla äidinkielellä.

Keskiverto av-mammahan osaa suomea, ruotsia, englantia ja 1-2 muuta kieltä, joten joku osannee myös latviaa tai liettuaa, ainakin alkeiden verran.

Mun kielitaito rajottu vaan suomeen, ruotsiin, englantiin, saksaan, ranskaan, flaamiin ja afrikaansiin, eli balttian maat on vielä hakusessa kielten puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin yksinkertaissa käännöksissä apuri:

Latviaksi Priecigus Ziemassvetkus

Liettuaksi Linksmu Kaledu

Ei ole kyllä niitä väkäsiä noihin e- ja u- kirkjaimiin.

Vierailija
4/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu tietty maansa valtakieltä, eli latviaa tai liettuaa, lisäksi englantia, venäjää ja jopa suomea auttavasti. Mutta pointti on se, että on kiva pyrkiä toivottamaan hyvät joulut nimenomaan vastaanttajan omalla äidinkielellä.

Keskiverto av-mammahan osaa suomea, ruotsia, englantia ja 1-2 muuta kieltä, joten joku osannee myös latviaa tai liettuaa, ainakin alkeiden verran.

Mun kielitaito rajottu vaan suomeen, ruotsiin, englantiin, saksaan, ranskaan, flaamiin ja afrikaansiin, eli balttian maat on vielä hakusessa kielten puolesta.

3

Vierailija
5/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko ihan totta flaamia ja afrikaanssia?

Mainitset ruotsin, mutta et norjan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan