Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En KEHTAA mennä uimahalliin!

Vierailija
21.12.2010 |

Vitsi, että ottaa päähän. Ainoa lapseni on 3v. ja rakastaa käydä uimassa. Siis isänsä kanssa. Aina haluaa äidin mukaan, mutta kieltäydyn joka kerta. Lihoin paljon raskausaikana, nyt painoa 67kg ja pituutta 162cm. Lisäksi sisäreisiin tuli kamalat raskausarvet, muualle ei. Pakko laihduttaa kesäksi, että kehtaan edes silloin mennä lapsen kanssa rannalle! Kyllä tulis taas "uimahallissa nähtyä" -ketjuja, jos tän kropan kans menis uimahallille...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uimamekko, puoleen väliin reittä asti. Tosi hyvännäköinen. Mikset osta sellaista? Sokoksella oli ainakin tosi hienoja.

Vierailija
22/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päässyt pelkillä raskausarvilla, vaan maha on ihan kauttaaltain kurttuista löysää nahkaa. Muuten olen aika nuoren näköinen kolmikymppinen, kyllä pikkutytöt tuijottikin mahaani ennenkuin sain uimapuvun päälleni. Nyt olen raskaana ja mulla on valtavat suonikohjut alapäässä, en todellakaan voi mennä uimahalliin sillä mulla on ihan kunnon "pallit" tai vaihtoehtoisesti "kasvain" alapäässä, sellainen nyrkin kokoinen ja se pullottaa jopa farkkujen ja kaksien sukkisten läpi joten pitää käyttää hameita tai pitkiä paitoja/tunikoita. Tuskin lähtee raskauden jälkeenkään ilman kirurgia:( Ihan turhaan häpeät normaaleja raskausarpia ap, kyllä siellä näkee paljon pahempiakin "kauneusvirheitä". Meillä ei lapset 5v ja 7v osaa uida, mutta noiden pallien kanssa en kyllä mene arvuuteltavaksi olenkohan oikeasti mies vai nainen vai jotain siltä väliltä, lapsetkaan ei ole alapäätäni nähneet tällaisena. Toivottavasti saan korjattua tuon synnytyksen jälkeen:(

myös suosittelen uimamekkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin rannallakin farkut jalassa ja katsoin kun kaverit ui.

Mulla ei ole tissejä, peppua eikä pohkeita ollenkaan. Olen 169 ja painan 51kg.

Kolmannen lapsen jälkeen painoin 65kg mutta kaikki oli vain mahassa. Tein paljon töitä että sain vyötäröni takaisin, kävelin ja kävin salilla.

Lihaksia ei tullut yhtään mutta maha lähti.

Voin kertoa että laihoja tuijotetaan enemmän, ja paheksutaan, vaikka sekin tuntuu pahalle.

Onko kukaan tullut sulle sanomaan että "kauheeta kun sä oot lihava! Onko sulla joku sairaus vai tykkäätkö että oot läskinä kauniimpi?"

Mä olen kuullut sitä paljon, mutta laihuudestani.

Vierailija
24/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielä on kuule kaikenlaista ja näköistä porukkaa. eniten siellä mä ainakin katon niitä, jotka tulee tukka kuivana, siis ilman suihkua uimaan ja täys meikki naamassa. ne on ällöttäviä, inhottaa ajatella, ettei viittitä pestä itteensä ennenkuin mennään yhteisiin vesiin uimaan. ykskin muija tuumas kerran kun huomautin asiasta, että hän on aamulla kotona käynyt suihkussa, just joo.....

Vierailija
25/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli kertoa oma kokemus ja antaa myötätuntoa, ei kilpailla kuka kehtaa enemmän.

T.24

Vierailija
26/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten lihava, laiha tai tissitön. Musta tää ei ole mikään kilpailu siitä kenellä on asiat huonoiten. Mun tekis tosi paljon mennä iloitsemaan uimisesta ja katsoa lapsen riemua, mut pelkkä ajatus siitä, että olen toisten edessä ilman vaatteita ahdistaa hurjasti. Jos sais painoa pois, niin ehkä ne arvet just ja just menis...

Ap

Vierailija
27/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit, kuulostat kyllä harvinaisen naiivilta ihmiseltä. Ole hyvä ihminen menemättä sinne uimahalliin ja kieri itsesäälissäsi ja verhoudu rannalla sortseihin.

Syövästä kertonut nainen taisi yrittää lohduttaa, että hänkin on ulkoisesti erilainen ja käy silti. Ehkö viestissään olisi voinut jättää päivittelyt pois ja muotoilla viestisi ystävällisemmin.

Täällä ihmiset yrittää kannustaa sinua, ja sinä senkun mariset. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
28/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
29/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne uimahlliin ja huomaa, että siellä ei missimittaisia ole! Itse olet varmasti laihimmasta päästä.

Minäpä käyn uimahallissa ja mitat on 172cm ja 97kg.

Äitini ei kehtaa käydä uimahallissa, koska on niin laiha 171cm ja 44kg.

Että huolet kullakin.huoh.

Vierailija
30/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielä on kuule kaikenlaista ja näköistä porukkaa. eniten siellä mä ainakin katon niitä, jotka tulee tukka kuivana, siis ilman suihkua uimaan ja täys meikki naamassa. ne on ällöttäviä, inhottaa ajatella, ettei viittitä pestä itteensä ennenkuin mennään yhteisiin vesiin uimaan. ykskin muija tuumas kerran kun huomautin asiasta, että hän on aamulla kotona käynyt suihkussa, just joo.....

Ja tähän lisään hirmuisen hajuveden, vanhan viinana ja valkosipulin lempan. Yök.

Vierailija
31/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, mun lapselle ei tarvii tulla selittämään tissittömyyttä tms.

Mitä sinä sitten haluaisit tuon rinnanpoiston kokeneen ihmisen vastaavan lapsellesi, kun lapsi kysyy, miksi toinen rinta puuttuu? Mulkoilevan hiljaa? Sanovan, että pääsiäispupu vei sen?

Vierailija
32/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uimahalli ole mikään timmin kropan oikeus ja jos joku kattoo niin anna katsoa. Tuskin siellä ihmiset toisiaan tiiraile, paitsi nämä mäkelänrinteen maahanmuuttaja miehet... sormet kurkkuun kyllä niiden kanssa

Vierailija
33/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä joutuu kuule ihminen joskus vaikeampienkin asioiden eteen. Multa esimerkiksi puuttuu toinen rinta, ja käyn edelleen väh. kolme kertaa viikossa uimahallissa. Kaljuna en hoitojen aikana käynyt infektiovaaran vuoksi, mutta muuten liikuin ilman peruukkia.

Miksi sulle on niin tärkeää mitä ihmiset sun vartalosta ajattelee? Minulle se on aivan se ja sama katsooko ventovieraat ihmiset minua tai mitä ne minusta puhuu. Siinähän puhuvat. Hyvä vaan että näkevät ja lapsetkin näkevät erilaisia ihmisiä jotka eivät yritä piilotella itseään.

Ja jos joku lapsi vaikka tulee ja kysyy että miksi sulla ei ole tukkaa tai tissiä, mä kerron että mulla on sellainen sairaus että ne on pois, mutta se parantaa sen sairauden että ne poistetaan. Pitääkö sun mielestä tuollainen salata tai piilottaa, vai loukkaannutko sä jos mä kertoisin sun lapselle tuollaisen asian?

Minua itseäni on lohduttanut nähdä uimahallissa nainen, jonka rinta on poistettu. Se ei ole mitenkään ihmeellisen näköinen ja jos joskus itse saan rintasyövän, niin tiedän miltä rinnanpoiston jälkeen näyttää.

Vierailija
34/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suihkutiloissa joutuu olemaan ilman.

Minä en päässyt pelkillä raskausarvilla, vaan maha on ihan kauttaaltain kurttuista löysää nahkaa. Muuten olen aika nuoren näköinen kolmikymppinen, kyllä pikkutytöt tuijottikin mahaani ennenkuin sain uimapuvun päälleni. Nyt olen raskaana ja mulla on valtavat suonikohjut alapäässä, en todellakaan voi mennä uimahalliin sillä mulla on ihan kunnon "pallit" tai vaihtoehtoisesti "kasvain" alapäässä, sellainen nyrkin kokoinen ja se pullottaa jopa farkkujen ja kaksien sukkisten läpi joten pitää käyttää hameita tai pitkiä paitoja/tunikoita. Tuskin lähtee raskauden jälkeenkään ilman kirurgia:( Ihan turhaan häpeät normaaleja raskausarpia ap, kyllä siellä näkee paljon pahempiakin "kauneusvirheitä". Meillä ei lapset 5v ja 7v osaa uida, mutta noiden pallien kanssa en kyllä mene arvuuteltavaksi olenkohan oikeasti mies vai nainen vai jotain siltä väliltä, lapsetkaan ei ole alapäätäni nähneet tällaisena. Toivottavasti saan korjattua tuon synnytyksen jälkeen:(

myös suosittelen uimamekkoa

Vierailija
35/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein harmittaa, kun kohta ovat niin vanhoja, että joutuvat/pääsevät miesten puolelle. Siis siinä mielessä harmittaa, että musta on hienoa, että naisten puolella näkevät, minkä näköinen on oikea, alaston nainen (siis muutkin, kuin äiti): ei välttämättän niin nätti, selluliittia, arpia, roikkuvia tissejä. Toivottavasti syöpyy heidän verkkokalvoihinsa ja muistavat sitten teineinä totuuden. Eli sinne vaan kaikennäköiset rohkeasti hallille, sellaisia me vaan olemme!

Vierailija
36/36 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkelänrinteessä olen yhden nähnyt ja hänetkin oli tuotu Itä-Aasiasta. Eli sekaan vaan. Et erotu porukasta.

Isi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän