G:Oletko koskaan pelannut spiritismiä?
Kommentit (11)
Meni vähän leikiksi ehkä pelon takia että en tiedä liikkuiko se lasi oikeasti vai liikuttiko joku.
Jälkikäteen on tullut mieleen että ystäväni äiti teki itsarin juuri siinä huoneessa jossa pelattiin..
Tosin tästä on aikaa pian 30 vuotta.
Oltiin kahden ystäväni kanssa leirillä korpimökissä ja huvikseen alettiin pelaamaan, mutta sitä en unohda koskaan.
Meillä oli pienen pieni lasi ja se kirjaintaulu.
Meitä oli siis kolme 14- vuotiasta tyttöä ja kysyttiin sitten, että kuka rakastaa "Katjaa"..jokaisen sormet olivat noin 2 cm lasin yläpuolella ja lasi liikkui määrätietoisesti antaen vastaukseksi, että M-I-N-Ä!
Puist! Eli paholainen, itse saatanahan se oli!
Tosin tästä on aikaa pian 30 vuotta.
Oltiin kahden ystäväni kanssa leirillä korpimökissä ja huvikseen alettiin pelaamaan, mutta sitä en unohda koskaan.
Meillä oli pienen pieni lasi ja se kirjaintaulu.
Meitä oli siis kolme 14- vuotiasta tyttöä ja kysyttiin sitten, että kuka rakastaa "Katjaa"..jokaisen sormet olivat noin 2 cm lasin yläpuolella ja lasi liikkui määrätietoisesti antaen vastaukseksi, että M-I-N-Ä!Puist! Eli paholainen, itse saatanahan se oli!
Vuosi määrällisesti ei täsmää, mutta kaikki muu...
Turvatkaa Jeesukseen Kristukseen, ottakaa Jeesus sydämeenne asumaan. Jeesuksessa on syntien anteeksiantamus ja armo. Spiritismi vie vain kauemmas Jumalasta.
koska painoin sen mieleeni juurikin sen takia, että ennustukset olisivat helposti todennettavia. Kysyin, mikä olisi ammattini aikuisena. Lisäksi kysyin, mitä perheelleni tapahtuu tulevaisuudessa. Ensimmäiseen kysymykseen tuli vastaus: fysioterapeutti (tuskin edes tiesin mitä se tekee) ja toiseen: vielä yksi veli. Nämä eivät toteutuneet perheessäni. Sen sijaan samassa istunnossa mukana ollut serkkuni kouluttautui myöhemmin fysioterapeutiksi ja hänen perheeseensä tuli yllättävä iltatähti äidin ollessa noin 45-vuotias.
Turvatkaa Jeesukseen Kristukseen, ottakaa Jeesus sydämeenne asumaan. Jeesuksessa on syntien anteeksiantamus ja armo. Spiritismi vie vain kauemmas Jumalasta.
sillä ehdolla, että kysytään vaan kaikkii mukavia asioita esim. paljonko meillä on ikäeroo ja kenestä me tykätään jne. Lasi todellakin liikkui ja muistan vielä katselleeni sitä siitä sivusta, koska olin varma, että joku koskee siihen...
En ole, en uskaltaisi. Paras ystäväni on pelannut ja jo se tarina on niin pelottava... :(
Mulla ei ole mitään tarvetta tuohon, hyi.
teini-iässä, ja kyllähän se lasi liikkui, mutta liikuttiko sitä sitten joku pelaajista, en tiedä. Ei jäänyt mitään kauhukokemuksia.