Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin jo tänään aamuvuorossa ja menen yövuoroon

Vierailija
20.12.2010 |

Ihan sairaasti sairaslomia, ei meinaa riittää paikkaajia niille. Ja ilman ei voi olla.

Lupauduin sit tekemään puuttuvan yövuoron, siitä hyvästä pääsen aloittamaan joululomani jo huomenna aamulla :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin klo 4, menin uudestaan töihin klo 11-13 ja sitten töihin klo 17-04...ja tänään olen ihan poikki

Vierailija
2/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin klo 4, menin uudestaan töihin klo 11-13 ja sitten töihin klo 17-04...ja tänään olen ihan poikki

no ei oo kivat työvuorot sullakaan. Miksi noin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä! T. päivystävällä osastolla hoitsuna

Vierailija
4/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itselle ok, niin saako näin tehdä? Eli jos on listan mukaan aamuvuoro merkitty ja yövuoroon tarvitaan tekijä, niin voiko ottaa tavallaan kaksi täyttä vuoroa samalle päivälle? välillä ehtii käydä kotona 7 tuntia.

Vierailija
5/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitkälti työstä: lentokentällä oli max 17h vuorot ja näiden välissä min 7h lepoaika, tosin näistäkin pystyi ihan vähän tinkimään tarvittaessa.

Vierailija
6/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi vuorotyöläinen kirjoitti:

Jos on itselle ok, niin saako näin tehdä? Eli jos on listan mukaan aamuvuoro merkitty ja yövuoroon tarvitaan tekijä, niin voiko ottaa tavallaan kaksi täyttä vuoroa samalle päivälle? välillä ehtii käydä kotona 7 tuntia.

Tai jos tarkkasti sanon, niin eihän siitä tule saman vuorokauden puolelle kuin yksi normaali aamuvuoro ja lisäksi yövuoron alku 22-24.00. Loppu yövuoro 24-07.00 menee seuraavan vuorokauden puolelle, mutta onko noilla vuorokausirajoilla merkitystä tässä asiassa?