Olin jo tänään aamuvuorossa ja menen yövuoroon
Ihan sairaasti sairaslomia, ei meinaa riittää paikkaajia niille. Ja ilman ei voi olla.
Lupauduin sit tekemään puuttuvan yövuoron, siitä hyvästä pääsen aloittamaan joululomani jo huomenna aamulla :)
Kommentit (6)
pääsin klo 4, menin uudestaan töihin klo 11-13 ja sitten töihin klo 17-04...ja tänään olen ihan poikki
no ei oo kivat työvuorot sullakaan. Miksi noin?
ap
meillä! T. päivystävällä osastolla hoitsuna
Jos on itselle ok, niin saako näin tehdä? Eli jos on listan mukaan aamuvuoro merkitty ja yövuoroon tarvitaan tekijä, niin voiko ottaa tavallaan kaksi täyttä vuoroa samalle päivälle? välillä ehtii käydä kotona 7 tuntia.
Riippuu pitkälti työstä: lentokentällä oli max 17h vuorot ja näiden välissä min 7h lepoaika, tosin näistäkin pystyi ihan vähän tinkimään tarvittaessa.
uusi vuorotyöläinen kirjoitti:
Jos on itselle ok, niin saako näin tehdä? Eli jos on listan mukaan aamuvuoro merkitty ja yövuoroon tarvitaan tekijä, niin voiko ottaa tavallaan kaksi täyttä vuoroa samalle päivälle? välillä ehtii käydä kotona 7 tuntia.
Tai jos tarkkasti sanon, niin eihän siitä tule saman vuorokauden puolelle kuin yksi normaali aamuvuoro ja lisäksi yövuoron alku 22-24.00. Loppu yövuoro 24-07.00 menee seuraavan vuorokauden puolelle, mutta onko noilla vuorokausirajoilla merkitystä tässä asiassa?
pääsin klo 4, menin uudestaan töihin klo 11-13 ja sitten töihin klo 17-04...ja tänään olen ihan poikki