Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaspa mennä hermo!

Vierailija
20.12.2010 |

Tämä on niin vittumaista.

Olin juuri saapunut Jumbon kauppakeskukseen ja poikani 2kk huusi vaunuissa. Hän huusi nälkää ja oli ehtinyt itkeä ehkä kolme minuuttia matkalla autosta lämpimään kauppakeskukseen. Päällään pojallani oli tällainen reiman fleecehaalari ja kypärämyssy, koska en pue häntä kuumaan toppapukuun jos olen autolla liikenteessä ja kaupoille menossa. Luonnollisestikaan.

Noh.. enihau.. Päästyäni sisälle, kävelin siis tyynesti lastani vaunuissa työntäen, löytääkseni ensimmäisen penkin, johon istua imettämään, niin heti ensimmäinen mummo joka tuli vastaan ärähti minulle, että: "Sillä lapsella on kuuma, siksi se huutaa"!

Nielasin sen paskaryöpyn, mikä meinasi suustani päästä. MIKSI ihmeessä aina ihmisten pitää jotakin sanoa jos lapsi huutaa? Miksi pitää katsoa kieroon tms? Ollaanko me pienten lasten vanhemmat ainoita, jotka ymmärretään, että vauvat ja lapset nyt vaan joskus huutaa.... Ja osaamme siksi käyttäytyä vieraita äitejä kohtaan normaalisti, välittämättä.

Kiitos, kun sain avautua. Ja kyllä.. poikani nyt vaan sattuu olemaan ärhäkämpi tapaus ja huutaa vähän kaikkea. Pian hänkin tottuu tähän menoon täällä masun ulkopuolella, ihan kuten tyttärenikin tottui.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä