Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö 4-vuotiaan kanssa matkalle, jossa paluulento 22h sis. yhden koneenvaihdon?

Vierailija
20.12.2010 |

Menolento 14h. Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ei lasten kanssa

Vierailija
2/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useankin vaihdon matkoja, mutta lapsen kanssa menneet suorilla lennoilla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän kanssaan 4-vuotiaana olisin lähtenyt. Tiedän kyllä lapsia joiden kanssa en lähtisi edes 2h automatkalle, huutaisivat senkin matkan kokoajan.

Vierailija
4/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai niin että 4v ja 6v lapset ja minä. Ehkä 2v ja 4v lapsen kanssa olisin hetken harkinnut.

4

Vierailija
5/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aina asuneet ulkomailla ja lentäneet Suomeen ja takaisin joka vuorokaudenaikana. Jätän aina paluulennon ja arjen aloittamisen väliin parin päivän "kotiutumispaussin" eli esim. perjantaina kotiin, maanantaina alkaa työt ja koulut. Näin myöhäinenkään lento ei ole ongelma, kun jälkeenpäin lapset saavat levätä.

Tietysti on ihanaa, jos saa suoran lennon päiväsaikaan, mutta aina se ei onnistu ja silloin on oltava vähän joustava :)

Vierailija
6/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis. Mutta kyse on varmaan lähtisikö ap ja päättää sen itse.

Vierailija
7/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lentoja 6v, 8v ja 10v kanssa ja aina on hyvin mennyt. Ei ihan noin pitkiä mutta kuitenkin.

Kerran olemme vaihtolentoa odottaneet yön yli lentokentällä ja yhtään istumapaikkaa ei ollut vapaana. Lapset nukkuivat/torkkuivat sen yön lentokentän lattialla ja minä nuokuin kun en uskaltanut nukahtaa itse kuitenkaan.

Joten lähde vain luottavaisesti, yhden lapsen kanssa se on kuitenkin suht helppoa.

Vierailija
8/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin, jos sitä kotiin päin jaksaisi tuo pidemmän matkan;-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi