Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi Suomessa sai jokainen sikarokotteen ilmaiseksi

Vierailija
19.12.2010 |

eikä ketään jätetty sen ulkopuolelle! Parantaa varmasti tilannetta nyt uuden aallon iskiessä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukalla, sehän se paras tapa on vastustuskyky hankkia. Ei kivaa, mutta eipä sitä muutkaan influenssat tai taudit yleensäkään ole. Nuorimmilla oli helpointa, aikuisilla vaikeinta, itse sairastin pisimpään. Onneksi kuitenkin sairastan flunssaakin vain parin vuoden välein.

Vierailija
2/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä mikä meteli nousee, kun suomessa kuolee ensimmäinen raskaana oleva nainen, joka ei ottanut rokotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että siitä on vielä ihan hyvä suoja, ei taida olla virus paljoa muuntunut.

Vierailija
4/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistettavasti sairastettua tuo,enpä kerenny ottaa rokotusta.ja vauvaa odotin samaanaikaan,no laps terve ja minä hengissä. ;)

Vierailija
5/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rokotetutkin sairastuvat.

Vierailija
6/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua perheelleni ylimääräisiä sairauksia, kuten tämä nukahtelusairaus. Meillä muut sairasti, paitsi minä ja eikä ole tavallisesta flunssasta kummempi sairaus. Turhaa meteliä vaan pidätte ja rokotefirmoille rahoja viette. Järjenköyhyyttä.

Vierailija
7/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotusten vaikutus viime vuonna. Tänä vuonna ei kovin moni terve ole tainnut influenssarokotusta ottaa.

Vierailija
8/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua perheelleni ylimääräisiä sairauksia, kuten tämä nukahtelusairaus. Meillä muut sairasti, paitsi minä ja eikä ole tavallisesta flunssasta kummempi sairaus. Turhaa meteliä vaan pidätte ja rokotefirmoille rahoja viette. Järjenköyhyyttä.

eikä kellään ole mitään ylimääräisiä sairauksia tullut, ei myöskään sikainfluenssaa. Ai niin, mut me varmaan saadaan se syöpä parin vuoden sisään...

Vierailija
9/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen influenssa oli itsellä, mutta ei se nyt niin paha ollut. Jos tulee niin sitten tulee, en uskalla sivuvaikutusten pelossa ottaa turhaan.

Vierailija
10/10 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä terveiden aikuisten rokotuksiin asti, oli koko sikalentsu jo painunut unholaan. Joten veikkaan että aika harva on rokotettu.