Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö lapsen uudelleen lääkäriin?

Vierailija
19.12.2010 |

Kävi pe lääkärissä, koska pitkittynyttä flunssaa ja kuumetta. Nyt oli korvatulehdus, sai hyvän antibiootin, mutta kuumetta vieläkin yli 38, illalla 38.8, vaikka kuuria takana 2 vrk. Tyttö ollut siis jo neljä viikkoa flunssassa ja nyt jo kolmas kuume tänä aikana. Hölmöä pitkittää tautia, jos vaatiikin jotain rajumpaa kuuria, joulukin tulossa ja pitäis mennä reissuun...

Onko jotain tällaista nyt liikkeellä?

Kiitollinen olen, jos joku viitsisi vastata:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta näkemättä ja tuntematta kukaan ei voi sanoa mitä pitää tehdä.

Eikö juuri kuollut joku kouluikäinen lapsi, kun lääkäritkin luulivat lapsen sairastavan "vain" flunssaa?

Vierailija
2/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuurin aloittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta näkemättä ja tuntematta kukaan ei voi sanoa mitä pitää tehdä.

Eikö juuri kuollut joku kouluikäinen lapsi, kun lääkäritkin luulivat lapsen sairastavan "vain" flunssaa?

Vierailija
4/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleisvointi huononee, niin "heti" lääkäriin.

Vierailija
5/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perussairauksia? Eikä syö/juo/reagoi? Jaksaako leikkiä? Onko valmiiksi alipainoinen? Onko allerginen särkylääkkeille?

Meidän persuterveiden lasten kanssa tuossa tilanteessa odottaisin ainakin huomiseen asti ja antaisin särkylääkettä.

Vierailija
6/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin pitäis itse tutkia pyytämättä, kun tiesi, miten pitkään ollut tauti päällä.. Nenä on todella tukossa lapsella, olen käyttänyt sallitun ajan nenäsuihketta. Lapsi valittaa päänsärkyä otsalla huolimatta panadolista.

Olen ajatellut viedä huomenna, jos tänään vielä kova kuume. Lapsi kovin kipeännäköinen.

ap

Vierailija
7/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkot ok, mut viimeksi keuhkokuumetta ei kuultu kuulemalla, näkyi vain röntgenissä.

En ole hysteerinen, vaikka joku tässä vastasi kuolemantapauksella. Huolissani ja malttamaton kyllä, täällä kai lähinnä mietin sitä, etten vie turhaan uudelleen. Haluaisin auttaa tyttöä ja tietää syyn, miksi on noin kipeä.