Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummit! Jos kummilapsen synttärit on hyvin lähellä joulua...

Vierailija
19.12.2010 |

niin annatteko erikseen synttäri- ja joululahjan? Vai vain toisen, kummanko? Vai isomman lahjan, joka on samalla kumpikin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa,että ehdottomasti lahjat erikseen. Itsellä on synttärit viikko ennen joulua ja lapsena se tuntui tosi pahalta kun sai vain joko synttäri- tai joululahjan. Ei se sen lapsen vika ole että on syntynyt joulun aikaan. Kaverit/sisarukset saa kuitekin lahjat erikseen koska ovat syntyneet esim kesällä, niin miksi joulukuussa syntytnyttä lasta ei voisi lahjoa samalla tavalla kuin muitakin?

Vierailija
22/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kummi käy synttäreillä, jotka pidettiin jo marraskuun lopussa.

2 kummia lähettää postissa sekä synttäri - että joululahjat.

1 lähettää vain joululahjan.

kaikki vaihtoehdot musta ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis synttäreillä käyvä kummia antaa synttärilahjan silloin aj toimittaa sitten joululahjan. eli kolmelta kummilta saa erikseen lahjat ja yhdeltä saa vain joululahjan, joka ei ole arvoltaan synttäri+joululhaj.

Vierailija
24/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on itse syntynyt marraskuulla ja mulla oli yhdet sellaiset kummit, jotka jo tuolloin kuukautta ennen joulua tokaisivat synttärilahjan antaessaan, että tämä on sit samalla joululahja. Toiset kummit laittoi aina molemmat lahjat.

Omista kummilapsista kahdella on synttärit joulun lähellä, toisella ennen, toisella heti tammikuun alussa ja olen kyllä pedanttisesti muistanut erikseen nuo synttärit ja joulut, muistissa tuo oma kokemus lapsuudesta.

Ja sitten omalla lapsella on synttärit tässä ennen joulua ja yksi kummeista ei pidä muuten yhteyttä, mutta tulee synttäreille kutsuttuna joka vuosi, tuo vain sen synttärilahjan, jouluna ei muista edes kortilla. Ehkä hän ajatteleen joulumuistamisen hukkuvan muiden joukkoon, en tiedä... Lapseni on nyt 7v ja uskoo vielä joulupukkiin, mutta kun tuo vaihe loppuu, olen varma, että ihmettelee ennen pitkää, miksi sisarukset saavat kummeiltaan joululahjan ja hän ei..

Mutta näillä mennään, enpä kehtaa ääneen ihmetelläkään..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi