Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko aihetta tulla mustasukkaiseksi? mitä mieltä?

Vierailija
19.12.2010 |

Olimee eräässä tilaisuudessa minä ja mies. Kerättyämme noutopöydästä ruoat menimme istumaan pöytään (alkoholia siellä ei ollut) siihen käveli sitten sanaakan snaomaat eräs nuori tyttö ja istuutui kysymättä mitään siihen ja alkoi juttelemaan mieheni kanssa jostain tuttavastaan (he tuntevat toisensa järjestötoiminnana kautta) itse en ollut koskaan häntä tavannut, en tiedä tiesikö hän että olen vaimo, sanoin myös miehellen etten halua että minua esitellään näille järjestöihmisille.

Ihmettelin sitten miehelleni että kuinka hyvä ystävä tämän neiti on kun ei edes kysynyt sopiiko istua. Minulle hän ei puhunut mitään, siihen tuli sitten pari muuta tuttavaa istumaan ja kysyivät ensin että sopiiko istua. Tämä tyttö oli sitten hiljaa eikä enää puhunut mitään.

No mieheni suuttui kun otin asian puheeksi ja sanoi että jos jatkan tätä mustasukkaista linjaa hän oikeasti alkaakin katselemaan muita. Sanoin siihen että sitten keräät vaan kamppeesi ja häivyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tyttö voi mitenkään tietää, että olet miehesi vaimo, jos et anna sinua esiteltävän.

Vierailija
2/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstapoja, ei tullut ajatelleeksi että pitäisi kysyä. Sinulle hän ei puhunut, koska ei tuntenut sinua, eikä miehesikään esitellyt (mielestäni hänen olisi tässä tapauksessa pitänyt esitellä teidät). Mutta koska olit asian kieltänyt, niin sittenhän homma on selvä. Et halua olla noiden ihmisten kanssa tekemisissä.

Itse olisin vastaavassa tapauksessa ehkä esittäytynyt omin avuin. Olitteko kaksin pöydässä ihan ensiksi? En olisi mustasukkainen, mielestäni tässä on enemmän kysymys huonosta kommunikaatiosta ja käytöstavoista teidän kaikkien osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta siinä huonosti käyttäytyi vain se tyttö.

Olimme kaksin siinä pöydässä alussa ja siihen tuli kyllä aika pian ne muutkin.

Minä en halua esitellä itseäni siksi että toimin toisessa järjestössä, enkä halua että nämä "kilpailevan" järjestön porukka tuntee minua.

ap.

Vierailija
4/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö luuli sinua joksikin vieraaksi, koska ei voinut tuntea sinua kun et anna esitellä itseäsi. Tyttö tuli tuttun miehen luo istumaan ja juttelemaan. Sinä tässä tapauksessa olet tosi outo. Et anna esitellä itseäsi ja sitten loukkaannut kun joku tulee teidän seuraan.

Vierailija
5/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytään kysymättä ja puhui vain miehellesi, ja sinä olet siitä mustasukkainen? Miten kanssasi voi puhua, jos sinua ei voi esitellä? Ja jos esittelisi vaimonaan, tietäsikö nämä miehesi järjestön ihmiset siitä, että toimit toisessa järjestössä?

Edelleen olen sitä mieltä, että itsekin voi aloittaa jutustelemaan... :). Toki tyttö olisi voinut kohteliaasti kysyä, onko paikka pöydässänne vapaa, mutta ei tuossa mielestäni ole aihetta edelleenkään mustasukkaisuuteen.

Vierailija
6/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytöllä oli vaan käytöstavat hukassa. Vähintään hänen olisi pitänyt esitellä itsensä,kun tuppasi teidän ruokailuhetkeen. Vaikka miehesi ei niin tehnytkään. Mutta on kyllä miehelläsikin moukkamainen käytös,jos tuolla tavalla sinulle puhuu.

Vierailija
7/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestöön kuuluvien edes sinua tuntea. Ja miehesi on kuitenkin osana kilpailevaa rikollisjärjestöä! Sairasta!

minusta siinä huonosti käyttäytyi vain se tyttö.

Olimme kaksin siinä pöydässä alussa ja siihen tuli kyllä aika pian ne muutkin.

Minä en halua esitellä itseäni siksi että toimin toisessa järjestössä, enkä halua että nämä "kilpailevan" järjestön porukka tuntee minua.

ap.

Vierailija
8/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esitellä tulisi kyllä itsensä sen ihmisen, joka vieraaseen pöytään tulee istumaan.

Vierailija
9/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsi se ettei hän kysynyt saako istuutua vaan läsähti siihen, jos minä menen tuolla tavalla istumaan jonkin pöytään niin se tarkoittanee että tyypin pitää olla todella hyvä kaveri.. tai sitten ei ole tapoja.

Mutta olen ehkä sitten itse väärässä, myönnetään.

ap.

Vierailija
10/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi hyvä kaveri. Ja mistä se tyttö saattoi tietää, että olit miehesi kanssa siellä yhdessä.. etenkään, jos et edes puhunut mitään. Saattoi vaan kuvitella, että siihen oli joku vieras naikkonen jo kerennyt istumaan.

Vierailija
11/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi hyvä kaveri. Ja mistä se tyttö saattoi tietää, että olit miehesi kanssa siellä yhdessä.. etenkään, jos et edes puhunut mitään. Saattoi vaan kuvitella, että siihen oli joku vieras naikkonen jo kerennyt istumaan.

Kyllähän se näkyi selvästi. Isuimme nurkkapöydässä kahdestaan ja juttelimme kun hän tuli siihen.

ap.

Vierailija
12/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi reagoinut millään lailla, rehellisesti sanottuna.

Vierailija
13/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi reagoinut millään lailla, rehellisesti sanottuna.

Tälläisiä tilanteita on tullutkin eikä ole tullut mieleenkään asiasta olla mitään mieltä. :)

Vierailija
14/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön puolustukseksi on tosin sanottava, että hän ei voi tietää kuka sinä olet, jos sinua ei saa esitellä.

Tästä syystä pitäisin koko soppaa sinun aikaansaannoksenasi.

Vierailija
15/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin asiaa (sen jälkeen kun olin lukenut tämän) eräältä tapakouluttajalta jonka sattumalta tunnen, hän sanoi että tytön olisi kuulunut kysyä sopiiko tähän istua, se sääntö pätee aina ja varsinkin silloin kun ei tunneta kaikkia pöydässä istuvia. Ja luvan saatuaan hänen olisi pitänyt esitellä itsensä (etunimi riittä).

Mutta tavat opitaan kotona ja kaikilla niitä ei valitettavasti ole, ja silloin nimenomaan sattuu näitä väärinkäsityksiä.

Vierailija
16/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta miehesi olisi kuullut esitellä sinut ja ystvänsä eli hän lähinnä siinä tökerö oli. itse olisin vaan kylmän rauhallisesti esitellyt itseni ja tiedustellut kuka lienee hän?

Vierailija
17/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siitä tuttavallisesta kätyöksestä miestäsi kohtaan joka loppui kun muut huomioivat sinut (kun tyttö tajusi että olet miehen vaimo)?

Miltä keskustelu vaikutti? Entä jos tytön tuttavallisuus loppuikin niiden muiden pöytään tulijoiden vuoksi (vieraampia tälle tai hiukan huonot välit)?

Vierailija
18/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö kauniimpi kuin sinä? Jos hän olisi ollut 30 kiloa ylipainoinen, harvahiuksinen ja akneinen niin olisitko reagoinut samalla tavalla?

Vierailija
19/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa esitellä vaimoaan, jottei vieraan järjestön ihmiset tunnista häntä. Ei ole totta! Missäköhän järjestöissä sitä liikutaan...kannattaisiko hakea vaikka apua, jos pelottaa esittäytyä ihmisille omana itsenään.

Ja sitten ihmetellään, kun ei joku esittäydy - eiköhän se tyttö tullut moikkaamaan tuttua miestä ja juttelemaan ja sitten kun mies ei esittele naisia toisilleen, tyttö ajattelee, ettei mies halua esitellä kyseistä vanhempaa (?) naista itselleen. Ja jos ollaan yhteisissä juhlissa, ei siellä varmaan ole avioparien kahdestaan istua vaan jutella tuttujen kanssa. Se on ihan normaalia.

Eli ap on itse ilmeisen neuroottinen ja vieläpä mustasukkaista tyyppiä.

Vierailija
20/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö: ole mustasukkainen VAIN jos mahdollisen mustasukkaisuuden kohde on paremman näköinen kuin sinä itse. (Tai jos se on miljonääri).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän