Nainen, kuinka sinä olet sopeutunut tähän?
Kysyisin muilta naisilta, miten olette sopeutuneet tilanteeseen, joka minulla juuri on akuuttina:
edellisellä pitkäaikaisella kumppanillani oli iso penis ja uudella ei ole. Nykyiselläkin on ihan keskiverto (arvioisin pituudeksi 12-14 cm), mutta ero edelliseen on silti todella suuri ja näin alkuun on ollut hieman totuttelemista. Seksikumppaneita minulla ei ole ollut kuin nämä kaksi.
Tottuuko pienempään ison jälkeen?
Kommentit (10)
no minusta ainakin tuollainen 12-14 cm on ihan ok, kaikin puolin riittävä.
Minulla oli noin viisi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne. Erosin varsin isokaluisesta miehestäni (ei kaduta!) ja ryntäsin aika pian uuteen suhteeseen, jossa koko ero oli aika järkyttävä edelliseen verrattuna. Suurinpiirtein noin 18-19 cm verrattuna 11-12 cm ja paksuudessakin eroa. Ihmettelin aikani, en oikein tottunut ja suhde loppui monestakin syystä.
Seuraava mies oli suurin piirtein saman mittainen, ehkä vähän paksumpi ja hänen kanssaan kyllä sujui ihan hyvin. Siis minä ainakin totuin ja nautin kyllä kovastikin. Hän oli kyllä muutenkin aika pystyvä sängyssä. Ei tosin kestänyt sitten lopulta sekään ihmissuhde, mutta ei ollut kalun koosta kiinni.
kun terska ei jyskytä kohdunsuulle jatkuvasti. Miksi pidät sellaisesta "syväpanosta"? Omalla miehelläni on noin 15 c, pitkä ja reilut 5 cm paksu. Tämä on paljon parempi kuin edellinen jolla oli 19 pitkä ja 4 paksu. Pituus ei ole ikinä ollut minulle "se" juttu.
Nykyiselläkin on ihan keskiverto (arvioisin pituudeksi 12-14 cm), mutta ero edelliseen on silti todella suuri ja näin alkuun on ollut hieman totuttelemista.
kun terska ei jyskytä kohdunsuulle jatkuvasti. Miksi pidät sellaisesta "syväpanosta"? Omalla miehelläni on noin 15 c, pitkä ja reilut 5 cm paksu. Tämä on paljon parempi kuin edellinen jolla oli 19 pitkä ja 4 paksu. Pituus ei ole ikinä ollut minulle "se" juttu.
Nykyiselläkin on ihan keskiverto (arvioisin pituudeksi 12-14 cm), mutta ero edelliseen on silti todella suuri ja näin alkuun on ollut hieman totuttelemista.
Minun kokemuksellani 5cm halkaisija menee selkeästi keskikoisen yläpuolelle.
Exälläni oli keskivertoa isompi penis ja nautin todella siitä kun tutui että täytyin ääriäni myöten hänen tullessaan sisään... Siksi oli todellinen pettymys alussa kun nykyisellä miehelläni on vain n.13cm pitkä ja aika kapea penis. Päätin kuitenkin yrittää sopeutua tilanteeseen, koska muuten kaikin puolin ihana ja rakastettava mies. Ja kyllä olen sopeutunutkin, seksi on nykyään ihanaa ja tyydyttävää...
Kokeile miehen kanssa erilaisia asentoja. Tietyissä asennoissa kun mies tulee eri kulmasta, pienempikin tuntuu isommlta tai osuu parempaan kohtaan. Meillä ainakin on ihan selkeät suosikki asennot joissa rakastelemme koska mies pääsee sisääni syvemmälle tai osuu johonkin mukavaan kohtaan. Myös itse (vaikka en ole koskaan mikään löysä ollut) treenasin lantiopohjanlihaksiani. Siitä on ollut apua ja seksi tuntuu erilaselta kun lihakset ovat timmimmässä kunnossa ja voin niillä "säätää" omaa tiukkuuttani seksin aikana.
Meillä sattui myös siinä mielessä hyvin että mies tykkää katsella kun saan jotain todella isoa sisälleni ja välillä tyydyttää minut oikein isolla dildolla... Ehkä miehesi suostuisi tähän? ;)
Minulla kun lienee tuollainen keskikokoinen eli liian pieneksi tuomittu, niin onpa hyvä, että olen naiseni ainoa mies koko hänen elämänsä aikana...
Vaimo petti pienimunaisemman kanssa ja itselläkin vain keskikokoinen :)
Minulla kun lienee tuollainen keskikokoinen eli liian pieneksi tuomittu, niin onpa hyvä, että olen naiseni ainoa mies koko hänen elämänsä aikana...
Vaimo petti pienimunaisemman kanssa ja itselläkin vain keskikokoinen :)
Niin kuuluu sanoa. "Sillä oli paljon pienempi kuin sinulla eikä se muutenkaan merkinnyt mulle mitään"...
Mutta syynä ei ollut vaimoni kertomus(en ole idiootti), vaan sen toisen miehen vaimon kertomus.
Voooi, sä uskoit? :) Niin kuuluu sanoa. "Sillä oli paljon pienempi kuin sinulla eikä se muutenkaan merkinnyt mulle mitään"...
Minulla samankaltainen tilanne (iso vaihtui pieneksi) ja olen huomannut, että emätin on kyllä sopeutuvainen elin ja tottuu myös pienempään. Täsä mielessä luonto on kyllä ollut viisas. Aivot ja mieli ovat sen sijaan ehkä jääneetkin haikailemaan enemmän isomman perään...
Itse ainakin jättäisin tuollaiset prinssinakit omaan arvoonsa. Miksi tyytyä keskivertoon kun isojakin on saatavilla?