Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmenosta, kun kaikki epäonnistuu

Vierailija
18.12.2010 |

mulla oli km elo-syyskun vaihteessa viikoilla 11.menin yksityiselle ultraan kun tuntu ettei ole oikein raskausoireita.

ei sykettä ja koko vastas rv7.

Siitä naistentautien plk jossa lääkäri suositteli ehdottomasti lääkkeellistä. itse olisin halunnut kaavinnan koska edellisestä km oli puolivuotta aikaa ja rankka kokemus se.

Suostuin lääkkeelliseen ja käynnistys lähti tosi hitaasti.oli perjantai ja poliglinikka oli menossa kiinni. lääkäri ultrasi vielä ja sanoi että materiaali juuttunut kiinni kohdun kaulaan ja repi jyväpihdeilä irti mitä sai ja kotia vaan.Meillä kiirre vklopun viettoon oli lääkärin ajatuksen kulku.

Vuotoa tuli tosi vähän kotona ja soittelin useampaankin kertaan polille että päsisinkö tarkastus ultraan kun tuntu ettei ole tullu kaikki pois. Sain tosi törkeää palvelua ja totesi kätilö ettei tartte tulla, että jos sinne on jääny nii kyllä se tulehtuu ja alkaa oireileen.. No aika kuluu ja meen 5 viikon kuluttua viemään tk:hon näytteen josta tehdään raskaus testi. näyttää plussaa ja uskon että uusi raskaus, vaikkei oireita vielä. aika kuluu ja menen onnellisena 13 viikon ultraan ja siellä ei taaskaan suureksi pettymykseni näy mitää eloa. edellisen km jäänteitä vaan ja hcg 9000. siitä kaavintaan. tosi paljo tavaraa vielä ja tiukassa.. sovitaan lähettävän lääkärin kanssa että otetaan patologinen näyte kaavinnasta, mutta operoivalla lääkärillä niin kiire ettei ollut edes lukenu lähetettä ja näyte jäi ottamatta.

viikko siitä eteenpäin kohtu tulehtuu, hcg vielä 489,osastolle ja lääkke käynnistys, mutta ei mitään edistystä.

antibiotit ja viikon päästä uus kaavinta.hcg vielä 360.

Nyt toinen kaavinta takana ja näytekin saatiin otettua, mutta ihmetyttää tälläinen kiire ja tolskaus polilla. onko kukaan muu joutunut kärsimään tälläista ja mietityttää että miksi tuo hcg ei laske.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia oikein paljon!

Ei ole kokemusta kaavinnasta eikä lääkkeellisestäkään tyhjennyksestä, mun molemmat keskenmenot ovat olleet spontaaneja.

Tiedän kuitenkin, miltä pelkkä "helppo" keskenmeno tuntuu, joten sinulle toivon extrapaljon voimia.

Vierailija
2/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavintaa en ole koskaan kokenut, mutta tutullani samanlainen tilanne ollut kuin sinulla.

Lääkärissä ei uskottu, kohtu tulehtus tuli ja sitten vasta pääsi kaavintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin gynelle, etten lähde pois ilman kaavintaa. Olin tosi tiukkana, vaikka lääkkeellistä yritti ihan väkisin tuputtaa. Olin kuullut, että usein kuitenkin joudutaan myöhemmin kaavintaan ja siksi vaadin kaavinnan suoraan. Vihdoin gyne suostui, kun tajusi kuinka tosissani olin.

Ja halusin hoitaa asian nopeasti pois, kun tilanne oli henkisesti rankka muutenkin. 6 vkoa kaavinnasta tuli ekat menkat, joiden jälkeen tulin ekasta kierrosta raskaaksi ja sain kuopuksemme. Ennen lapsia mulla oli myös yksi tuulimuna, mutta se tuli itsekseen ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi