En olisi uskonut että asenteeni muuttuu näin paljon.
Minut on kasvatettu suvaitsevassa hengessä, ja teininä ja nuorena aikuisena olin ehdottoman suvaitsevaisella kannalla vähemmistö-kulttuureja ja maahanmuuttajia kohtaan.
Nyt on vain pikkhiljaa käynyt niin että suvaitsevaisuuteni erästä afrikasta tullutta maahanmuuttajaväestöä kohtaan on karissut, ja ennakkoluulot kasvaneet. Tämä hävettää minua, ja olen surullinen niiden puolesta jotka turhaan joutuvat kärsimään ennakkoluuloista ja vihasta, siis ovat ja elävät täällä kuten pitääkin, eivätkä aiheuta kenellekään haittaa.
Liian moni miespuolinen ko. etnisen ryhmän edustaja käyttäytyy huonosti, osallistuu rikolliseen toimintaan (lähinnä nuoret) tai tekee niin törkeitä rikoksia että suvaitsevaisuuteni ei vain riitä.
Suomalaisten tekemät rikokset jäävät jo heidän harrastamansa rikollisuuden varjoon, vaikka prosentuaalinen osuus väestöstä on marginaalinen.
Miksei ryhmä pidä jäseniään kurissa vaan antaa mätien omenoiden pilata koko ryhmän maineen??? Heillä kai kuitenkin on aika paljon tiiviimpi yhteisö kuin suomalaisilla? En ymmärrä.
Tämä EI ole rasistinen kirjoitus!
Kommentit (4)
Ja nyt afrikkalaisten ja kerjäläisten rinnalle on tuon Tukholman terrorieteon vuoksi nousseet myös erään uskontokunnan kannattajat. Ei voi mitään. Surettaa, mutta on minunkin suvaitsevaisuudella rajansa ja nyt ne ovat täynnä.
[i ]on tuon Tukholman terrorieteon vuoksi nousseet myös erään uskontokunnan kannattajat.
[/quote]
Terroristeilla ja lain mukaan elävillä muslimeilla ei ole mitään tekoa toistensa kanssa!
Tai sitten mäkin vihaan KAIKKIA aseharrastajia (jokelan ja Kauhavan koulusurmat)
Tässä pihalla asuu muutama ja ihan kivoja ovat naiset lapsineen mitä olen jutellut vähän... Toinen puhuu tosi hyvää suomea ja toinen ei yhtään (puhuu kyllä englantia). Niiden miehiä en ole nähnyt... mutta siis vaikka edelleenkin olen suvaitsevainen niin rajansa kaikella... niin paljon faktaa olen lukenut maahanmuuttajien tekemistä rikoksista, sossun hyväksi käytöstä, terrorismista yms... jotain on pakko tehdä. Viimeisin niitti mun arkkuun oli lehtijuttu, jossa jokin egyptiläislehti YLISI SUOMEA MUSLIMIN TAIVAANA... kamalaa todella! persut rules!
Afrikkalaisia pitää ymmrätää, he kärsivät taustansa vuoksi itsetunto-ongelmista ja alemmuudentunteesta, joka johtaa pöyhkeäään käytökseen.