Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wii ja ZUMBA

Vierailija
17.12.2010 |

mistä saa Zumbapelin Wiille? Onko jo myynnissä jossain liikkeissä/nettikaupoissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt! Näyttää siltä ettei sitä suomessa ainakaan verkkokaupoista löydy ja ulkomaiden toimituskulut on järkyttävät. En ymmärrä miksei sitä suomee ole toimitettu, luulisi olevan suosittu?

Vierailija
2/10 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisupäivä on 11.2.2011 Siksi ei ole vielä kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nettikaupoista voi ennakkovarata... ainakin osasta...

Vierailija
4/10 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wii vai wii plus vai mitä koneita on olemassa?

mä haluaisin sellaisen koneen johon saa ton zumban ja jotain jumppaa ja muita urheilupelejä. vielä ei ole mitään wiitä.

mikä mun kannattaisi ostaa? kiitos! :)

Vierailija
5/10 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se itse pelikone jonka tarvitset, siihen sitten ostat eri pelejä. Wii sports ei tarvitse tasapainolautaa, mutta Wii fit-peli tarvitsee, se pitää ostaa erikseen.

wii vai wii plus vai mitä koneita on olemassa? mä haluaisin sellaisen koneen johon saa ton zumban ja jotain jumppaa ja muita urheilupelejä. vielä ei ole mitään wiitä. mikä mun kannattaisi ostaa? kiitos! :)

Vierailija
6/10 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitukset alkaa 11.2, jolloin peli julkaistaan.

Vierailija
7/10 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se itse pelikone jonka tarvitset, siihen sitten ostat eri pelejä. Wii sports ei tarvitse tasapainolautaa, mutta Wii fit-peli tarvitsee, se pitää ostaa erikseen.

wii vai wii plus vai mitä koneita on olemassa? mä haluaisin sellaisen koneen johon saa ton zumban ja jotain jumppaa ja muita urheilupelejä. vielä ei ole mitään wiitä. mikä mun kannattaisi ostaa? kiitos! :)

Onko siis vaan yksi wii-pelikone? Ja siihen voi ostaa nuo kaikki pelit?

Minä luulin että on erilaisia, tavallinen wii, wii sports, wii plus... :D

Vierailija
8/10 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis vaan yksi wii-pelikone? Ja siihen voi ostaa nuo kaikki pelit? Minä luulin että on erilaisia, tavallinen wii, wii sports, wii plus... :D

Mut tätä yhtä ja samaa konetta myydään eri värisenä ja erilaisissa pakkausvariaatioissa, siitä noi nimet tulee. Viittaavat peleihin, joita pakkauksessa mukana.

Pelikonsolin lisäksi myydään sit tuota lautaa, jolla seisotaan ja hytkytään. Arvo n. 100 e, saatetaan myydä isompana pakettina konsolinkin kanssa. Laudan mukana on järkevää ostaa myös wii fit plus -peli, joka on tollanen jumppapeli. Lautaa ovi hyödyntää sit muissakin peleissä.

NÄIN MÄ LUULEN ! :-)

Vierailija
9/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli katson ensin mitä pelejä haluaisin ostaa ja sitten valitsen konsolipaketin sen mukaan, että tulee oikeat värkit mukaan :D Tai ostan ihan pelikoneen nimeltä wii ja siihen ne vempeleet mitä tarvitaan peleissä joita tahdon.

Kiitos!

Vierailija
10/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli katson ensin mitä pelejä haluaisin ostaa ja sitten valitsen konsolipaketin sen mukaan, että tulee oikeat värkit mukaan :D Tai ostan ihan pelikoneen nimeltä wii ja siihen ne vempeleet mitä tarvitaan peleissä joita tahdon. Kiitos!

Mut toi eka tapa tulee yleensä halvemmaksi, mutta aina ei ehkä täydellistä pakkaussatsia löydy.

Mä jouduin opettelemaan näitä, kun joulun alla tilasin lapsille wiin... Olipahan haastetta.

Jos sä lähinnä jumppaamista ajattelisit, ehkä tämä paketti?

http://cdon.fi/pelit/nintendo_wii_black_limited_edition_-_wii_fit_plus_…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi