Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illalla miehen kans kahdestaan tehdään pieniä jouluvalmisteluja, pestään sauna, saunotaan,

Vierailija
17.12.2010 |

juodaan punaviiniglögiä, syödään juustoja ja nautiskellaan. Niin joo, tietty kynttilät ja tuoksulyhty palamaan...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä elämä jos tuota pitää täällä erikseen mainostaa.

Vierailija
2/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei rahkeet tuohon riitä siinä vaiheessa kun alle 4-vuotiaat lapset on saatu yhdeksän jälkeen nukkumaan.

Vierailija
4/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästäsi pieniä onnenhetkiä. ap

Vierailija
5/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaiset pienet, mutta sitäkin tärkeämmät, asiat ovat toimivan parisuhteen perusta.

Hyvää Joulua teille!

Vierailija
6/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän oma pikkujoulu:)

Vierailija
7/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei rahkeet tuohon riitä siinä vaiheessa kun alle 4-vuotiaat lapset on saatu yhdeksän jälkeen nukkumaan.

tosissaan tämän lomanaloitus-viikonlopun! Ap

Vierailija
8/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika säälittäviä ihmisiä kun aina pitää olla niin helvetin negatiivinen. Anteeksi ruma kielenkäyttöni, mutta ärsyttää..

Kuulostaa ap kivalle ja kodikkaalle, nauttikaa :)

Köyhä elämä jos tuota pitää täällä erikseen mainostaa.

Vierailija
9/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästäsi pieniä onnenhetkiä. ap

mulla on tässä vielä puolilasillista c-vitamiinia, voin juoda sen jos tekee mieli.

Sitten on kivaa myös se, että vessapaperi ei ole loppu, voin niistää koska tahansa ja kuinka paljon tahansa.

Hyviä asioita on myös se, että keittiö on siisti ja pyykkivuorta ei ole.

Mutta oon mä silti kateellinen, että saat olla miehesi kanssa kaksin.

Vierailija
10/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luki vain, että PUSU! Että näin sitä valmistellaan...ap, kivaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
11/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa toisistanne :-) ja mukavaa joulun odotusta!!

Vierailija
12/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten ihana asenne ja ajatukset onnistuneeseen iltaan. Ei tarvita mitään luksuskylpyläpakettia, vaan pientä helppoa kivaa ja hyvää puolison seuraa :)

Nauttikaa illasta!

Äläkä välitä noista ilkeistä kommenteista. Niiden kirjoittajilla on itsellään asiat huonolla mallilla ja paha olla, kun ei voi ajatella sinua lämmöllä.

Vierailija
13/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi ukkoni kanssa saunaan. Ehtopuolella on meidän liitto vaikka lapset ovat pieniä.

Jos sinä ja miehesi olette tosissani, niin positiivisella tavalla kade olen. Hauskaa iltaa teille :)

Vierailija
14/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla oltu kahdestaan vuosikausiin, kun mummot hoitavat muiden sisarusten lapsia, mutta en silti ole kateellinen, oma valintahan tämä on:) Kiva, kun jollain pyyhkii hyvin ja osataan ottaa ilo irti pienistä asioista! Siis omat asiat on huonolla mallilla, mutta iloitsen silti, kun kuulen, että jollain on hyvä mieli!

Vierailija
15/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tukiverkostoa lähimaillakaan. Juuri nämä pienet hetket iltaisin, lasten jo nukahdettua, antavat potkua arkeen.

Kyllä sitä kahdenkeskistä aikaa järjestyy, jos vain tarpeeksi haluaa. Iltaisin väsyttää usein kamalasti, mutta on ihanaa nukahtaa sohvalle miehen lämpimään kainaloon :)

Vierailija
16/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luki vain, että PUSU! Että näin sitä valmistellaan...ap, kivaa viikonloppua kaikille!

mut tässä meni fiilikset. Blaah. :p

Vaan mitäpä siitä, pääasia et itse pidät, hauskaa iltaa! :)

Vierailija
17/17 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvalla sylikkäin istuskelu ja kynttilöiden palaminen, ne on ihania! Ja eilen saunottiinkin ja "nautittiin" saunalonkerot.

Nojoo, ehkä tuo on toisille sellaista juhlaa, mulle ihan arkea, mutta hauskaa iltaa silti sulle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi