Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen synttäreille ajattelin tehdä perinteisiä nakkeja,lihapullia,kurkkua,viinirypäleitä

Vierailija
16.12.2010 |

hammastikkuihin. Mutta mihin mä ne tikut tökin että pysyvät pystyssä. Ainoa minkä muistan jostain lukeneeni, oli vesimelonin puolikkaisiin. Mutta en haluaisi sitä käyttää. Onko muuta "alustaa" johon ne tikut tökkisi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten pitää pysyä pystyssä?

Vierailija
2/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten pitää pysyä pystyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sellainen siilin näköinen juttu.

Vierailija
4/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy pystyssä. Mielikuvitusta?? Nakista leikkaa sellasen palan, että sen tasainen pinta jää lautasta vasten, nakin yläpuolelle jotain muuta. Lihapullan puolikas samoin.. hei, ei vaikeeta? Sit siinä on tarjolla puhdas tikunpätkä, mistä ottaa kiinni ja laittaa koko systeemin suuhun..

Vierailija
5/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakista leikkaa sellasen palan, että sen tasainen pinta jää lautasta vasten, nakin yläpuolelle jotain muuta. Lihapullan puolikas samoin.

Ovat vähän "näyttävämpiä" jos ne tökkii johonkin korkeammalle alustalle. Siksi kyselen siihen ideoita. ap

Vierailija
6/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vesimelonissa.

Nakista leikkaa sellasen palan, että sen tasainen pinta jää lautasta vasten, nakin yläpuolelle jotain muuta. Lihapullan puolikas samoin.

Ovat vähän "näyttävämpiä" jos ne tökkii johonkin korkeammalle alustalle. Siksi kyselen siihen ideoita. ap

Vierailija
7/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja töki siihen. toisen puolikkaan kuutiot tikkuihin.

Vierailija
8/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka leipä, siis kokonainen pyöreä leipä. Päällystä vaikka foliolla, jos leipä ei miellytä silmää.

Vierailija
9/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa

Vaalenpunaistalientä tarjoiluvadilla :/

Ja onhan iso meloni aika kalliskin. ap

Vierailija
10/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipä

Kiva leivästä napostella paloja, sitä mukaan kuin tikut vähenevät :)

Vierailija
11/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin tarkoitus että se palanen on suupala. Mä en ainakaan vedä kokonaista prinssinakkia tai lihapullaa (ainakaan juhlissa) kerralla kitaan.

Vierailija
12/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin tarkoitus että se palanen on suupala. Mä en ainakaan vedä kokonaista prinssinakkia tai lihapullaa (ainakaan juhlissa) kerralla kitaan.

Mutta kyllä mun lapsi ainakin kokonaisen lihapullan tai pikkunakin kokonaisena suuhunsa laittaa..

Vierailija
13/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen lihapulla tai prinssinakki on liian iso tuollaiseen coctailtikkuun

Sulla taitaa olla tosi pieni suu?

Vierailija
14/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on se saatanan pahan näköistä.

Mutta kyllä mun lapsi ainakin kokonaisen lihapullan tai pikkunakin kokonaisena suuhunsa laittaa..

Vierailija
15/15 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on se saatanan pahan näköistä.

mutta mä teenkin itse sieviä,pieniä kauniita lihapullia jotka takuulla mahtuisi sunkin turpavärkkiisi kokonaisina :D