Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu nuorella naisella pullottavat verisuonet käsissä?

Vierailija
01.06.2008 |

tyyliin angelia jolie? Siis kämmenien ulkopuolella ja käsivarsissa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa hoikka tai tukevampi, aina ne pullottaa. Kuumalla enemmän. Olen tosi verevä tyyppi, ja käteni ovat aina todella lämpimät. Itseäni tuo pullotus joskus häiritsee, kun on mielestäni ruman näköistä, siis silloin kuin oikein pullotuttaa.

Eli ei ainakaan mulla mitenkään johdu mistään bodailuista, vaan on perinnöllistä.

Vierailija
2/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus: 168

paino 115

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vernpaineeni on matala, olen aika hoikka, mikään bodari en silti.

Vierailija
4/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puolella suvulla pullottaa, eikä kukaan polta yhtään.

Vierailija
5/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy salilla

Vierailija
6/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin Angelicakaan bodaa... ei sillä ainakaan lihaksia näy.

Vierailija
7/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi ilman lämpötila vaikuttaa siihen. Ja varmaan jotkut muutkin jutut. Mullakin kämmenselissä pullottaa suonet rumasti aina joskus.

Vierailija
8/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin suuret verisuonet ovat lähempänä pintaa kuin toisilla. Eivät ne siitä hirveästi liiku mihin ovat sattuneet kasvamaan. Esim. isälläni on suonet erittäin paljon näkyvillä, vaikka ei nykyisellään missään erityisessä kunnossa ole, eikä ole puntteja nostanut ikinä.

Ja itselläni verisuonet olleet aina yhtä piilossa. Silloin kun treenasin paljon ja nyt kun olen "lösähtänyt". Eivät ne verisuonet mihinkään siirry treenaamisen määrän mukaan.

Vierailija
9/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painetta suonissa, mutta miksi?????

Vierailija
10/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän voi kysyä mitä vaan.

Vierailija
11/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. bodareilla, tulee verisuonet näkyviin kun rasvaprosentti on niin alhainen. Sama juttu varmaan Angelinan, Madonnan ja muitten laihojen mutta treenattujen julkimoiden kohdalla.

Vierailija
12/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aika laiha myös, joten ne näkyyy etenkin kuumalla ilmalla selvästi. Ja kuumalla ilmalla keho jäähtyy kun raajojen verisuonet rentoutuvat, lisää verta pääsee raajojen verenkiertoon ja näin enemmän lämpöä haihtuu kehosta. Siksi lämpimällä ilmalla raajojen suonet voivat olla näkyvämmät, samoin kuin posket hehkuu jne.

Vierailija
13/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeiden ottajat aina kehuu, miten hyvin suonet näkyy, itse en niin piittaisi... Mitä hoikemmassa kunnossa olen, sen enemmän ne pullottaa, etenkin just käsien ulkosyrjällä. Ja verenpaine on mulla aina ollut aika alhainen ihan luonnostaan, että ei ole mistään verenpainesairaudesta kyllä kyse.

Vierailija
14/20 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös silloin, kun treenasin enemmän. Nyt pullottaa rintojen suonet.. :) vauva 4kk

Vierailija
15/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippaa on tosi vaikea laittaa käteen sairaalassa. Hoitsut on ihan helisemässä aina, et eihän tätä neulaa saa tänne mitenkään.

Vierailija
16/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteni ovat mielestäni kauniit, kun eivät ole mitkään rasvamakkarat. Verenpaineeni on perinnöllisesti matalahko, samoinkuin kolesteroliarvoni. En stressaa, olen terve ja rento myös verisuoniltani.

Vierailija
17/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että se johtuu nuoruuden urheiluharrastuksista - olin tosi hyvässä kunnossa silloin. Nyttemmin vähän huonommassa :-)

Aika moni täällä on sanonut, että verisuonet pullottavat, mutta verenpaine on matala. Mulla sama juttu, perinnöllisesti matala verenpaine - edes yläpaine ei meinaa nousta yli sadan. Voisivatko nämä asiat liittyä toisiinsa?

Itse kyllä tykkään, kun verisuonet näkyy, kädet on lihaksikkaat ja koen näyttäväni hyväkuntoiselta. Ja verikokeen ottaja aina kiittelee.

Vierailija
18/20 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy verisuonet läskeillä.

Vierailija
19/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalihuoneenlämmössäkin käsivarsissa ja käsissä eli jos haluaa pitää kädet kauniina niin eikun termostaatit nollille ja karaistumaan

Vierailija
20/20 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla kädet vanhentuvat aiemmin koska suonet pullottvat rumasti ja vanhentavasti. Tähän on nyt keksitty nuorennuskeino eli suihkutetaan hydrauliinihappoa käsii ja kas kädet näyttävät sileiltä ja nuorilta. Pulleilla naisilla kädet näyttävät nuorilta vanhempanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme