Kysymys Hormonikierukasta - Apua ja kokemuksia!!!
Hormonikierukka kysymys- apua!!
Minulla on ollut kierukka nyt 3 vuotta. Alkuvuodon jalkeen vuotoja ei juurikaan ole ollut ja kaikki on mennyt hyvin. Mitaan muitakaan oireita ei ole ollut .
Kunnes noin kuukausi sitten oli vuotoa reilummin muutaman paivan ajan . Sen jalkeen on ollut muitakin oireita – lahinna rinnat aivan alyttoman kipeet ja paikat “liukkaat” ja hieman turvoksissa. Kierukka tuntuu olevan ihan hyvin paikoillaan.
Tein raskaustestin, enka ole raskaana (huh huh). Laakariajan sain vasta ensi vuoden puolelle , kun raskaustesti naytti negaa.
Itseani mietytyttaa kovasti mista oireet johtuvat ja voinko luottaa viela kierukan ehkaisytehoon (tarkoituksessa ei todellakaan ole tehda enaan iltatahtea).
Onko kellaan kokemuksia?
Terveisin: Vastauksista kiitollinen
Kommentit (5)
Sain laakariajan vasta huhtikuulle, kun ei kuulostanut laakarista kiireelliselta...
Kurjaa odotella niin pitkaan. Soitan laakatrille uusiksi, jos oireet joululoman jalkeen viela jatkuu.
Minulla ko. oireet johtuivat ilmeisesti kierukan osittaisesta irtoamisesta. Ainakaan muuta syytä ei löytynyt. Onneksi en odotellut 4 kuukautta.
Sain laakariajan vasta huhtikuulle, kun ei kuulostanut laakarista kiireelliselta...
Kurjaa odotella niin pitkaan. Soitan laakatrille uusiksi, jos oireet joululoman jalkeen viela jatkuu.
toimenpide aika poloyypin poistoon. Jos asia vaivaa kovasti, käy yksityisellä gynellä, niin ei tarvitse miettiä mikä vialla.
Itsellä nyt sitten vuotaa miten sattuu eli side pöksyssä maaliskuuhun asti.. :((
Laakari (yksityinen) antoi ajan huhtikuulle normi vuositarkastukseen, kun ei kiiretta ollut. Ois pitanyt pyytaa aikaisempi aika, mutta olin just vaan niin helpottunut siita etten ole raskaana, etten juuri asiasta valittanyt. Itsellani vuotoa ei enaan ole, mutta rinnat on ollut jumalattoman kipeet pari viikkoa ja se ei ole hauskaa.
Ollaan lahdossa joululomalle (Suomeen) viikonloppuna ja palataan takaisin kotiin tammikuussa. Soitan sit laakarille jos oireet on viela samat. Taalla kylla paasee laakarille onneksi vaikka samantien kun pyytaa vaan.
syyksi löytyi kohtupolyyppi. Polyyppi otetaan pois, kierukka jätetään