Tuntuu ihan kamalalta, kun kaikilla muilla on kunnollinen mies paitsi mulla:(
Naapurin kierosilmäisellä ja ilkeällä naisella on kiltti mies joka tottelee ja tekee ihan kaiken, hoitelee lapset iltaisin, kun on ensin ollut töissä.
Mä olin itse aina kiltti ja mies, johon yksi miljoonasta rakastuin, olikin täysi mätä loppujen lopuksi, petti, löi ja joi!
Itse olen aina ollut kiltti, kunnollinen yms. ja tuntuu niin väärältä, että tuollaiset äidit pitävät minua pilkkanaan. Saisin kyllä koska vaan miehen, mutta en enää tiedä, mistä kunnollisen voisi löytää ja mihin uskoa?
Kommentit (7)
Se, että rumemmilla on kunnollisemmat miehet?
Toiset äidit pilkkaavat sinua?
Olet onneton, kun miehesi ei käyttäydy oikein?
Ainoastaan kolmas on oikea syy. Siihen voit vaikuttaa menemällä parite
voi olla ihan paskoja, nimimerkillä kokemusta on miehestä, joka on muka niin komee ja varakas ja fiksu, mutta hermostuu joka v***n asiasta ja haukkuu ja käy käsiksi ja on itse asiassa ihan perseestä.
Anteeksi purkaus. helpotti :)
Kuule ne nk. kunnolliset miehet voi olla ihan paskoja, nimimerkillä kokemusta on miehestä, joka on muka niin komee ja varakas ja fiksu, mutta hermostuu joka v***n asiasta ja haukkuu ja käy käsiksi ja on itse asiassa ihan perseestä.
Anteeksi purkaus. helpotti :)
Naapurin kierosilmäisellä ja ilkeällä naisella on
Mutta miksi haukut kierosilmäistä???
Minulla on lapsuudesta asti karsastava silmä. Silmävikaa yritettiin hoitaa, mutta tuloksetta. En ole silmävikani takia ilkeä, tyhmä tai muuten paha. Ihanaa, että olen silmäviastani huolimatta löytänyt itselleni ihanan miehen.
Ihanaa, että olen silmäviastani huolimatta löytänyt itselleni ihanan miehen.
Joo, ei tuo ap kaikesta itsekehusta huolimatta vaikuta niin erikoisen mahtavalta, että ansaitsisi ah niin kiltin ja hyvän miehen, sen enempää kuin kukaan muukaan. Joskus käy hyvä säkä, joskus paska, live with it.
Pää pystyyn vaan!