Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi vaimo lopetti suihinoton?

Vierailija
15.12.2010 |

Ennen lasten saantia sain suuseksiä säännöllisesti, usein loppuun asti. Siitähän ei mihinkään pääse että kunnon suihinotto on joka jannun mieleen.

Lasten tulon jälkeen suuseksiä ei ole enää ollut tarjolla. Kun seksin harrastaminen on muutenkin hieman kortilla en ole lähtenyt asiassa mitenkään "painostamaan" vaan pikemmin antanut asian olla.

Mutta mutta.. osaisivatko palstan naiset valaista logiikkaa taustalla? Miksi ennen niin hanakasti suuseksiä tarjonnut vaimoni on laittanut lapun luukulle? Ideoita?

Pidän itse valtavasti naisen nuolemisesta, ja annan suuta aina kun siihen on mahdollisuus, joten vastavuoroisuuden puutteesta ei ainakaan pitäisi olla kyse. Tosin vaimo haluaa nykyään harvemmin suuseksiä myös vastaanottavana osapuolena. Normiseksissä ei ole merkittäviä suunnan muutoksia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa kuulla, miten tilanne on kehittynyt.

Vierailija
2/28 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksi loppui ja ajastaan kaikki muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka juoksisi vieraissa. Uskon, että syynä on väsymys ja suuseksin vastaanottamisessa mahdollisesti epävarmuus oman alapään ulkonäöstä synnytysten jälkeen. Ainakin minulla näin.

Puhu vaan vaimosi kanssa, mutta hienovaraisesti.

Vierailija
4/28 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mua ei huvita ottaa suihin koska itse en saa sitten mitään. ensin tulee aivan tajuton kiima suihin ottamisesta ja sitten äijä kääntää kylkeä....kiva. ja kyllä, on puhuttu asiasta monestikkin.

Vierailija
5/28 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä paitsi äijä sanan tilalle laitat rouvan. Näin meillä =(

Vierailija
6/28 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi ei ota suihin, koska seksi on naiselle vain tapa pitää mies tyytyväisenä lasten saantiin saakka. Ja koska suomessa nainen "omistaa" lapset, ei sen tartte sua enään tyydyttää sen jälkeen, koska tietää että kun menet muualle etsimään onnea ja seksiä, saa hän pitää lapset.

Vierailija
7/28 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tajunnut näitä ihmisiä, joiden mielestä toisen sukupolven elämä perustuu sille, kuinka parhaiten huijata sitä toista sukupuolta. Mahtaa olla suuri määrä katkeruutta takana..?

Tai no, ehkä ne hyvännäköiset, tikkulaihat prinsessat tekevätkin niin...mitäs otatte naisia ulkonäköperustein ;).

t. tylsän näköinen, mutta rehti ja kunnollinen VAIMO

Vierailija
8/28 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että synnytyksessä alapää repesi ja häpeän sen muuttunutta muotoa.

Vierailija
9/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen nainen. Jätä se ja hae iloa elämään. Miksi olla epätyydyttävässä parisuhteessa.

eikös näin aina kehoiteta naisia, jotka eivät ole tyytyväisiä..

Vierailija
10/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että kyse on ihan vaan siitä että naisen ei tarvitse enää "yrittää", kun miehellä on pallo jalassa?

En jotenkin jaksa uskoa että se olisi noin raadollista - onko muita teorioita?

Vierailija
11/28 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aina ei vaan jaksa kiinnostuu seksistä, sori näin se menee :(

Vierailija
12/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että jokin kerta oli ikävä kokemus? Mitä jos vain rohkeasti kysyisit ja vaikka sen jälkeen pyytäisitkin, tietysti painostamatta. Kannattaa kertoa, miten kovasti nautit suuseksistä

Vierailija
13/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja väsymys vie haluja, ei sille voi mitään. Tai ehkä kaikille ei käy niin, mutta mulle kävi. Varsinkin omalla kohdalla imetys ja siihen liittyvät hormonimuutokset vei halut. Ei tehnyt mieli antaa suuseksiäkään, kun ei itseä haluttanut. Meillä tämä vaihe on mennyt nyt ohi, kun pienin lapsista on kolmevuotias. Että toivoa on, mutta kärsivällisyyttä tarvitaan ja hyvää tahtoa. :)

Vierailija
14/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huomaa, että välillä seksi menee sellaiseksi kaavamaiseksi, kun kumpikaan ei jaksa hirveästi panostaa. Ihan hyvää sekin on, ja riittää pitämään seksin ja läheisyyden tarpeen tyydytettynä. Mutta sitten, kun tulee hetkiä, että saa energiaa ja inspiraatiota tehdä jotain jännempää ja vaivaa vaativaaa, muistaa, miten hienoa se voikaan olla.

Se on vähän niinkuin, ettää makaronilaatikon ja uunimakkaran syöminen on ihan jees, mutta kyllä se hienomman aterian laittaminen tai hyvässä ravintolassa käyminen jää mieleen.

Juttele asiasta, ei kasi siihen muuta voi sanoa. Ja nimenomaan syyttelemättä. Miettikää muutenkin, miten saisitte vähän eloa ja vaihtelua seksielämään. jos toinen on väsynyt ja kyllästynyt, miettikää sitäkin, miten siihen voisi vaikuttaa.

Vierailija
15/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä varmaan auta kuin nostaa kissa pöydälle, jotenkin rakentavassa hengessä.. :)

Asiasta puhuminen on jostain syystä ollut itselleni vaikeaa. Jännä juttu itseasiassa että seksistä puhuminen on vähentynyt jokseenkin samassa suhteessa sen harrastamisen kanssa.

Ehkä olen pelännyt vaimon reaktiota, josko se olisi negatiivinen. Kun liikutaan aika herkällä alueella niin ei halua ainakaan pilata mitään.

Vierailija
16/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siehä se sälli oot ajattele ite lapset on muutki ajateltavaa ku munan imemistä,kuhan lapset kasvaa ja te vanhenette tulee uus villitys,ei välttämättä munan imeminen.

Vierailija
17/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla sama syy kuin minulla?

Ennen lapsia olin ensisijaisesti nainen. Lasten synnyttyä oli pitkään äiti, jolloin tuollainen "riestailu" ei vain sopinut. Väsymys, kiinnijäämisen pelko, ym vei haluja. Nyt lasten kasvettua olen taas nainen, joka on uudelleen puhjennut kukkaan...

Vierailija
18/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä varmaan auta kuin nostaa kissa pöydälle, jotenkin rakentavassa hengessä.. :) Asiasta puhuminen on jostain syystä ollut itselleni vaikeaa. Jännä juttu itseasiassa että seksistä puhuminen on vähentynyt jokseenkin samassa suhteessa sen harrastamisen kanssa. Ehkä olen pelännyt vaimon reaktiota, josko se olisi negatiivinen. Kun liikutaan aika herkällä alueella niin ei halua ainakaan pilata mitään.

Minä ainakin naisena ilahtuisin, jos jokin, mitä voin tehdä, on noin mieleistä. Ja jos saisitte vaikka puhuttua siitä, millaiset tavat ottssa suihin miellyttävät, niin se voisi olla ihan kivaa ja kiihottavaakin. Itse pidän siitä, että mies tuntuu nauttivan, mutta ei mitenkään esim. pidä kovasti minusta kiinni tai tule liian syvälle omilla liikkeillään.

Vierailija
19/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seksiä saa muutenkin harvoin, vaimosi ei ehkä raski "uhrata" sitä suuseksin antamiselle. Ennen lapsia se oli OK, koska seksiä sai uudelleen suunnilleen heti kun halusi. Lasten kanssa tilaisuus koittaa harvemmin, joten käsillä on valintatilanne. Toisin päin tilanne on erilainen, koska nainen harvemmin kieltäytyy "oikeasta" seksistä saatuaan ensin suuta, mies saa siis molemmat vaihtoehdot.

Vierailija
20/28 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin haluamasta miestäni fyysisesti kun henkinen puoli oli ensin mennyt kuralle. Tosin suuseksiä siedin pisimpään. Se ei ollut yhtä läheisen ja siksi turvattoman oloista kuin yhdyntä. Minä pidin ennen (ja jälkeen) spermaa hirveän kiihottavana, mutta tuona aikana se oli suorastaan vastenmielistä. Jos oltiin lähetyssaarnaajassa ja aloin ajatella että mies tulee kohta, teki lähinnä mieli kammeta pois alta ettei mies laukea sisään. Ja seksin jälkeen kun tunsin sperman valuvan niin lähinnä oli todella ahdistunut olo ja itketti. Suuseksissä sperma on niin olennainen osa, että siksi veikkaisin ongelman olevan väleissänne. Tunteeko vaimo sinut uhaksi tai oletko ehkä pettänyt?

Tai voisiko vaimosi epäillä sinulla olevan sukupuolitaudin ja siksi sperman ottaminen suuhun niin ikävää? Tai voisiko hygieniasi olla huonontunut/sperman maku muuttunut (esim tupakointi taitaa vaikuttaa), tai vaikka hiiva...

Tai sitten on niin väsynyt ettei jaksa miellyttää vaan haluaa yhdynnän jossa molemmat saa samassa paketissa- tehokasta, pääsee nopeammin jatkamaan siivoamisia.

Syitä nyt voi olla vaikka kuinka paljon. Paras tapa lähteä liikkeelle lienee vaimolta kysyminen. Voi olla ettet saa vastausta, mutta ei se nyt täältä ainakaan selviä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän