Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilanteissa olet huomannut kateuden iskevän?

Vierailija
15.12.2010 |

Millainen olet kadehtiessasi jotain ihmistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden tilanteesta pois mikäli mahdollista

Vierailija
2/3 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomasin olevani kollegalle kateellinen. Palasin äitiyslomalta ja hän oli loman aikana jatkanut työtäni ja työ myös säilyi hänellä. Minä teen muuta nyt.

Olipa vaikeaa myöntää kateus. Huomasin kivat tunteeni ja mietin niitä paljon ja tajusin kadehtivani. Nyt olen päässyt asian yli = löytänyt itsetuntoni.

Nyt huomaan olevani kadehdittu samantyyppisistä syistä. Olen saanut erittäin ikävää viestiä töissä ja tajuan, mistä se kumpuaa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuinka appivanhemmat paapovat tyttären esikoista joka nyt puoli vuotias. Meidän kaksi ja viisi vuotiaat jäävät ihan kakkoseksi. Heille on kustannettu vaunut, ostettu mummulaan lasten ruokailuvälineet. Me on itse hommattu kaikki tarvikkeet ja aina piti olla itsellä vauvanlusikka ja lautanen mukana kun siellä vierailtiin. Yritettiin sanoa jo viis vuotta sitten että voisko heidän portaikkoon asentaa lapsiportin että mun tai mieheni ei aina tarttis olla eteisessä päivystämässä kun lapset olivat aina menossa portaisiin. No, kas kummaa kun nyt tämä miehen siskon lapsi konttaa portaisiin, niin johan on lapsiportin asentamisestakin ollut puhetta ja varmaan se sinne kohta ilmestyy. Ihme suosimista. En tiedä oonko kateellinen, harmittaa ehkä.