KOLMATTA toivovat!!
[color=deeppink]Tässä nyt lupailemani avaus (sori kun kesti, en päässytkään aiemmin päivällä enää koneelle..), eli jos mahdollista, niin laittakaapa hyvät kolmannen kuumeilijat tähän pinoon lyhkäisesti ja ytimekkäästi tietoja itsestänne, niin minun on helpompi siitä porukka kasata yhdeksi!! Eli kaikki te, jotka tuolla jo " pikku-kolmosesta haaveilevat" -pinoon vastailitte, niin PYYDÄN vielä uusintaa.. :)
Eli mieluusti tiedot tähän tapaan:
nimimerkki
oma ja miehen ikä
(paikkakunta)
lapset entuudestaan (iät ja sukupuolet ehkä myös mukaan, niin saa tehtyä kivoja tilastoja.. ;D)
Kolmonen:?? (eli mikä on tilanne kolmosen suhteen?)[/color]
Kommentit (48)
nimimerkki : rautiai
oma ja miehen ikä : oma ikä 34v. ja miehen ikä 36v., Vantaa
(paikkakunta)
lapset entuudestaan : poika 5 v. ja tyttö 3 v.
Kolmonen:?? Biologinen kello alkaa kai lähivuosina tikittää, joten nyt unelmoimme vielä siitä elinikäisestä haaveesta: lapsiluku kolmesta.
Yksi siis vielä mahtuisi, jos ei kaksikin...jos paukahtaisi kaksoset.
Uran kannaltahan lapsen teko ei olisi nyt järkevää, mutta luulen, että jos uran laittaisi ykköseksi nyt..takuulla harmittaisi vanhempana mummona.
Kivaa kun täältä löytyi 3.sien odottajien pino! tsemppiä yrittämiseen!
nimimerkki Nenoki
25 ja 27 pohjois-savo(paikkakunta)
poika 05/02 tyttö 01/04
Kolmonen: Omissa haaveissani on, että kolmonen laitettaisiin tilaukseen vuoden sisällä. Mies ei vielä täysillä mukana=)
Kolibrit kuulostaa minustakin varsin hyvältä!
söder
Minä 33v. ja mies 38v.
Asustellaan tyytyväisinä Espoossa
Pojat 12/02 ja 11/04
Kolmas sai luvan tulla jo tammikuussa, mutta varsinainen yritys alkoi lokakuussa ja clomit otetaan käyttöön seuraavasta kierrosta.
äitikertaakaks (toivottavasti joskus ...kertaakolme)
27 ja 31
Etelä-Pohjanmaa
poika 01 ja poika 01
" Antaa tulla, jos on tullakseen" -asenne alkaa tammikuussa.
nimimerkki:pikkutiikeri76
oma ja miehen ikä 29 (oma) 27(mies)
(paikkakunta)Oulu
lapset entuudestaan (iät ja sukupuolet ehkä myös mukaan, niin saa tehtyä kivoja tilastoja.. ;D) tyttö 8/02 ja poika 9/04
Kolmonen:?? (eli mikä on tilanne kolmosen suhteen?) Kolmonen ollaan laitettu tilaukseen 9/05, vielä ei ole näkynyt. Vauva kuume esikoisen jälkeen ei vain ole sammunut, vaikka välillä tässä epäilee omaa mielenterveyttään kaikkien infektioastmojen, korvakierteiden ja uhmaikien kanssa...[/color]
[/quote]
Eli minä qanaiza 24 v. mies 32 v. ollaan Pohjois-Karjalasta.
Lapset tyttö 8/02 poika 4/05
Tilanne kolmosen suhteen on, et haaveillaan... menkatkaan ei ole vielä alkaneet.
Vielä tän päivän oottelen, sitten laitan ekaa versiota listasta näkyviin.. :)
Moi!
Vielä sentään ehdin mukaan. Eli tiedot:
beccan
32v ja mies 31v
Espoossa asutaan
ennestään pojat 08/02 ja 06/04
kolmonen olisi voinut tulla jo keväällä, aktiivisempi yritys heinäkuusta lähtien. Nyt olen jo siirtynyt ovulaatiotesteihin, joiden avulla esikoinen sai alkunsa. Kohta pitäisi taas alkaa tikuttelemaan
-nelliina-
28 ja 32
Pirkanmaa
6v. ja 7v.
Halua olisi, ajankohta vähän vielä mietityttää...
nimimerkki:anna_liisa
oma ja miehen ikä:minä 29v mies 37v
lapset:molemmat poikia 06/97 04/02
kolmonen:parasta aikaa yritetään
Guinness
33v ja 34 v
Itä-Suomi
lapset 11/01 ja 10/03
Kolmas on haaveissa, 9/05 oli alkuraskauden km, nyt päätettiin vähän odotella ennen uutta yritystä...
Mukavasti onkin porukkaa tänne tullut! :) Toki mukaan ehtii myöhemminkin, mutta tarkoitin listan ensimmäistä versiota.. Siksi tuo " aikaraja" . toivottavasti saan sen viikonlopun aikana valmiiksi ja tänne. :) Toivotaan parasta! Olkoon ryhmän työnimi nyt sitten KOLIBRIT, koska se tuntui saavan useammalta kannatusta. voihan sitä sitten vaihtaa.. :) Joka tapauksessa, nyt muokkailen tuota listaa julkaisukelpoiseksi. :) Katsellaan sitten uudestaan.
marijohanna77
28 ja 30
Rajamäki
Pojat 06/01 ja 03/03
Haaveiltu on vuosi...ens kesänä aloitetaan kolmannen yritys toivonmukaan
Ja tietoni..
Miinastiina
33v. ja mies 37v.
Keski-Uusimaa
Poika 07/01 ja Tyttö 03/03
Kauan on kuumeiltu kolmosta ja yritys alkaa vihdoin vuoden
vaihteessa :o))
toki vielä mukaan ehtii! ;) Lista on vielä sen verran kesken,että saan teidät siihen helposti lisättyä. Katsotaan jos saisin sen tänään valmiiksi. En välttämättä ehdi enää tänään tätä pinoa vilkuilla, mutta kyllä minä kaikki halukkaat mukaan laitan :)
Mukavaa lauantaipäivää
Johann@, minä 26, mies 29, ep:lla asutaan. Tytöt 10/03 ja 05/05, ja kova kuume, mutta eiköhän tässä vielä hetki odotella kuitenkin. Jos vaan malttais! :D
ehdin mukaan, mä kun en lukenut kuin tuon ekan sivun ketjusta..
nim.merkki rp77
28 ja 30
pääkaupunki seudulla
lapset poika 00 ja tyttö 02
en ole vielä saanut edes isännän suostumusta, kun oltiin puhuttu että 2 on kylliksi... Kierukan menen ottamaan pois ens viikolla ja puhuttiin että kokeillaan rengasta, nyt tuntuu että ei tekis mieli mitään... Lapselle kyllä haluan isän suostumuksen, salaa en rupea mitään tekemään. Tekisi vaan niin kovasti mieli... millä sen miehen pään kääntää?!
nyt listaterroristiksi rupesin.. :D Aiotko ap perustaa meille oman yhteisön, vai palstaillaanko vaan täällä? Oma yhteisökin vois olla kiva juttu..
maryanne
mulla ikää 27 ja käpyselläni 35
lapset: p99 ja t04
kolmonen on mulla haaveissa, mies ei ole ihan lämmennyt ajatukselle samaisten asioiden takia mitä joku muukin puheli,eli riittääkö rahat, kämppä ja auto..
Kolibrit kuulostaa oikeen osuvalta!!