KOLMATTA toivovat!!
[color=deeppink]Tässä nyt lupailemani avaus (sori kun kesti, en päässytkään aiemmin päivällä enää koneelle..), eli jos mahdollista, niin laittakaapa hyvät kolmannen kuumeilijat tähän pinoon lyhkäisesti ja ytimekkäästi tietoja itsestänne, niin minun on helpompi siitä porukka kasata yhdeksi!! Eli kaikki te, jotka tuolla jo " pikku-kolmosesta haaveilevat" -pinoon vastailitte, niin PYYDÄN vielä uusintaa.. :)
Eli mieluusti tiedot tähän tapaan:
nimimerkki
oma ja miehen ikä
(paikkakunta)
lapset entuudestaan (iät ja sukupuolet ehkä myös mukaan, niin saa tehtyä kivoja tilastoja.. ;D)
Kolmonen:?? (eli mikä on tilanne kolmosen suhteen?)[/color]
Kommentit (48)
Eli (toivottavasti muistan kaikkiin kohtiin vastata...)
Siilivaimo
Mies ja minä tasan 30v
Pk-seudulla asutaan
2 poikaa entuudestaan, 09/02 ja 03/04 syntyneet, ja tietysti vielä nelijalkainen esikoinen 01/01, sekin poikapuolinen:)
Miesvoittoiseen joukkoomme toivotaan tyttövahvistusta (mutta poikakin otetaan samalla innolla vastaan), olosuhteiden pakosta pillerit lentää nurkkaan ja yritys alkaa vasta kahden kuukauden päästä jouluna (laskenko päiviä, e-hen...)
Kiitos Jedelede tästä listasta!
Kirppu06 (pientä kirppua toivottais vuodelle -06...)
molemmat 28 v.
Asutaan Helsingin ja Hämeenlinnan välissä
Tyttöset 02/00 ja 04/02
Kolmosta alettiin siis virallisesti työstämään viime viikonloppuna, pitkien pohdintojen jälkeen. Ja nyt olo tuntuu aivan Mielettömän hyvältä!!
Mariadee
34/38
pääkaupunkiseutu
p.-98, t-99
kolmosesta haalean hento viiva tänään!! La olis 30.6 jos haamu vahvistuu..
Kanelisokeri
32 & 32
Tampere
7v. tyttö ja 6v. poika.
Kolmonen: Yritystä ollut heinäkuusta asti, mutta kierrot ovat olleet hermoja raastavan pitkiä...niin että vaiheessa on...
Nimimerkillä Saima
itse 35/ mies 38
pojat -01 ja -03
Pk-seudulta
Kuume kolmosesta kasvaa, vaikka perheluvun luultiin olevan jo kasassa.
eka yritys lokakuussa tyyliin " jos tärppää hyvä, mutta ei ole kiirettä" Tosin hirveä odotus nousi heti pintaan, kun tuntui ovis hyvin osumaan helliin hetkiin =)
Kiitos Jedelede kun jaksoit avata tämän listan.
Eli minun tietoni:
makkonen
oma ja miehen ikä 32, 33 lähenee molemmilla uhkaavasti
Lapset tytär -98 ja poika -01
pääkaupunkiseudulla asumme
Kolmosen yritys aloitetaan joulukuussa
nimimerkki: terhi-77
oma ja miehen ikä: 28v ja 30v
(paikkakunta): uusimaa
lapset entuudestaan: pojat 12/02 ja 10/04
Kolmonen: kolmas kierto menossa yritystä
Jospa sitten kuitenkin ilmoittautuisin tähän pinoon mukaan vaikka taasen tuntuu siltä että tekis mieli jättää koko juttu ja jatkaa elämää nykyisellään ilman uutta vauvaa. Miksi tämä kolmas päätös on niin vaikea???!!!
Eli tiedot
tiinaliisa
Keski-Suomi
iät 36 ja 39
kaksi lasta 8v ja 4v.
kolmannelle annettu mahdollisuus tulla syyskuusta alkaen ja nyt lokakuussa tuli rimakauhu
Nimimerkki: Hermione
Ikä: 33v ja mies 35v
Asuinpaikka: Vantaa
Lapset: poika-99 ja tyttö-02
Kolmatta kovasti toivotaan. Yritys aloitettu 8/05. Tässä jo hetken Toukotoivetta odoteltiin mutta osoittautui tuulimunaksi viime viikolla. =(
Mutta eikun uutta tulille vaan!
Tätä kolmatta lasta mietitty ja kuumeiltukin pitkään, hidasteena ja rimakauhuna olleet perinteiset " riittääkö rahat, huoneet yms" -syyt. Sekä se että meidän molemmat lapset ovat " pikkuviallisia" !
Aika paljon meidän kaveripiirissäkin jo odotellaan tai toivotaan kolmatta tai jopa neljättä.
Plussaonnea toivotellen, Hermione
joo elikäs...
nimimerkki: kisuliini84
oma ja miehen ikä: 21 ja 20
(paikkakunta): tampere
lapset entuudestaan (iät ja sukupuolet ehkä myös mukaan, niin saa tehtyä kivoja tilastoja.. ;D):sonja 05/04 ja mikael 05/05
Kolmonen:?? (eli mikä on tilanne kolmosen suhteen?) jooh eli elokuun lopulla ollaan alotettu yrittää kolmatta mut mut nyt vähä ehkä jarrua laitetaan hetkeks et saadaan asioita selviteltyä ensin.. toivottavasti selviää äkkiä.. ;)
kisuliini84
Akunäiti
Minä ja mies 32 v.
Pojat 06/02 ja 01/04
Pohjanmaalla asutaan
Kolmas vasta omissa haaveissa, miehellä kenties ei koskaan...
Bubbles
minä 28v mies 37v
Etelä-Pohjanmaa
poika-99 tyttö -02
pillerit jätettiin 08/05, kierto vielä sekaisin, mutta yritys silti kova!
Helmi-ella
oma 28, mies 31
Lounais-suomessa
pojat 03/99 ja 04/01
sitten nelijalkainen 12/04
neljäs kierto aluillaan
Pirpana78
Minä 27 ja mies 30
Keski-Suomessa asutaan
poika 11/99 ja tyttö 05/03
Kolmatta aloitettu tilailemaan heinäkussa-05 eli kolmas yritys kierto lopuillaan. Tuloksia odotellaan viikonloppuun..
[color=tomato]Tännehän onkin tullut jo mukavasti " ilmoittautumisia" ! Lisää vaan.. :)
Unohtui tuohon aloitusviestiin vielä laittaa, että laittakaa mukaan niitä nimiehdotuksia kanssa!!!??[/color]
unelmamamma
melkein 30v ja 30v
Läntisessä suomessa elellään
lapset entuudestaan: 01 ja 02 syntyneet
Kolmonen:?? Yritän puhua miestä ympäri... vaikka pelkään kyllä kovasti että jos kolmas vauva ei olisikaan enää terve... kuume vie kyllä voiton...
Piipaa
37 jaa 50
Turun saaristossa asustellaan
Lapsia ennestään on kaksi neitiä 03 ja 05 syntyneet
Kolmoselle annettiin mahdollisuus nyt lokakuussa ja pian alkas olla totuuden hetket käsillä.. samalla pelottaa puolesta ja pelottaa vastaan..
kp 29/39(50)
Mä laitoin edelliseen pinoon joitain nimiehdotuksia ja oli siellä joku muukin laittanut, sori en muista kuka. Mutta niistä mun oma suosikki on [b]kolibrit[/b]!
Amyrlin
Minä täytän just 23v ja mies 25v
Pk-seutu
Poika 08/03 ja tyttö 07/05
Kolmosta aletaan yrittämään luultavasti toukokuussa-06.
toi KOLIBRIT kuulostaa erittäin hyvältä!!
[color=tomato]Jedelede
molemmat 26v
Keski-Suomessa asustellaan[/color]
[color=blue]pojat[/color] [color=tomato] 05/02 ja 03/04
Kolmosen tilaus lähtee marraskuun lopulla vetämään :)[/color]