Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä niitä punaisen ristin lahjakortteja oikein saa? OV

Vierailija
15.12.2010 |

Tässä nyt on tullut katseeltua ihmisten fb-päivityksiä ja miehen työ kaveritkin leveilevät että ovat saaneet niin ja niin paljon rahaa sieltä ja sieltä.

Ilmeisesti postissa tulevat tai osa niistä mutta miten niitä saa??

Itse olen säästänyt elokuusta asti jouluun että olis varaa ostaa lapsille enemmän kuin 1 lahja ja että sais kunnon pöperöt pöytään.

Sitte tulee näitä jotka on molemmat vanhemmat töissä ja rahaa olisi yllin kyllin leveilemään kuinka saavat ilmaista rahaa. Että voi ottaa päähän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettele, jos ap on kateellinen, hänen mielestään tarvitsisi itse enemmän noita avustuksia kuin ne leveilijät -en itse ikinä kehtaisi leveillä millään avustuksilla, hävettäisi kertoa kenellekään, jos olisin avustuksia tarvinnut jouluruokiin tai lasten lahjoihin!

Mutta niitä avustuksia saa varmaan sillä perusteella, että hakee avustusta (en tiedä sitten mitä kautta?), ei niitä ihan arpomalla lähetetä kaikille halukkaille, on niillä avustuksen saajilla varmasti joku syy, miksi heidät on valittu. Ap ei ehkä tiedä ihan kaikkea heidän elämäntilanteestaan ja raha-asioistaan.

Vierailija
2/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon on merkattu tulot ja menot.. et ei kyllä työssäkäyvät sitä ainakaan meilläpäin saa.. mll jakaa kans jotain avustusta näin joulun alla, ja sen tarvitsevat etsitään yhteistyössä neuvolan ja toimeentulolautakunnan kans.. eli sitä tukea voi saada vaikka perhe jota työttömyys ja sairastelu on kolhinut.. et meilläpäin menee ihan niille jotka tukea ja apua tarvitsee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä perheestä sen verran että saivat diakonian ja punaisen ristin rahat. Rahaa löytyy kyllä ostaa 3 laatikkoa kaljaa viikossa tilata uusimmat pelikoneet (wii ps3) Iso 52tuuman töllötin autoja pihassa useampi ja silti vikistään kun ei muka ole rahaa. Tuo on musta itseaiheutettua. Jättäis kaljat pois, myis turhat autot pois, jättäis pelikoneet kauppaan vai eikö yksi riitä???

Ihmettelen vaan ku mikään ei tunnu riittävän nykyään.

Vierailija
4/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää... ei rahaa puussa kasva

Vierailija
5/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menen kyllä kun vapaa loppuu. Ei huolta en aio elää verorahoilla lusmuillen ;)