Ottaa päähä
Kummi-asiaa! Ärsyttää. Ollaan kummeja siskon pojalle ja ne vastaavasti meä pojalle.
Taas joulu tulossa.. poika toivoo jotain peliä, äiti oli sanonu et maksaa n. 60e.
Mut ei ees kysyny mitä meä poika tahtoo .. alkaa ärsyttää , me ostetaan aina kaikkea sille, tottakai tahdon ostaaki kummilapsilleni, mutta vituttaa ku muistais edes omaa kummilastaan!
Joka vuosi sama juttu!!
Ette arvaa kuinka harmittaa ku tuli pyydettyä ne.
Kommentit (8)
ihan tyhmää tälläinen! Itse valitset lahjat, olkoon sukat tai pleikkari! En ymmärrä niitä jotka soittaa ja kertoo oman Pekan/Villen toiveet. huhuhh
Kumpikin muistaa omaa lastansa silläkin rahalla.
Ei minusta olis kivaa tuollainen.
Siis eikö he muista ollenkaan teidän lasta vaikka kummeja ovat? Onpas todella tökeröä! Olisit vaan sanonut omalle lapsellesi että "kerropas nyt kummitädille mitä sinä toivot pukilta" Katotaan olisko sitten heillä pokkaa olla muistamatta. Eihän kummius tarkoita kalliita lahjoja, mutta kyllä pieni muistaminen on silti paikallaan niin kauan ainakin kun lapsi on pieni.
nimenomaan mä en ala esittää mitään toiveita, koska en sitä halua. eikä het kysy ikinä mitään. en mä sitä tavaraa taho, mulla vaan harmittaa pojan puolesta ku eivät muista :( oikeesti. aivan sama sille tavaralle.
Mut sit itte sanovat (siis vanhemmat, ei lapsi vaikka jo 9v) että mitä tahtoo, nytkin oli äiti sanonu et se peli tai sit legoja, ja nekin kalliita, koska ostettii viime vuonna.. ja aina ne toiveet on kalliita! mä sanoinki miehelle, ettei varmasti osteta mitää 60e edestä, max 20e mitä ostetaan muilleki kummi-lapsille.
meänki poju toivoo törkeän kalliita lahjoja, mut en ikinä kehtaa niitä kellekää sanoa ja maksatuttaa muilla. jotenki noloa.! mielummin itse maksan ne.
Ääh. typeräähä tää ja lapsellista, mut vaan ärsyttää .. luulevat et meillä voi ostatuttaa kaiken, mut itte eivät edes muista et kummilapsi olemassa.
Olemme kummeja toistemme lapsille. Meiltä pyysi aina lapselleen jotain 50e:n juttuja ja antoi meidän lapselle lahjaksi oman lapsensa käytettyjä leluja.
Kyllästyin tähän, ja nyt ostan mitä ostan (n.15- 20e lahjan) enkä kysele toiveita.
Ääh. typeräähä tää ja lapsellista, mut vaan ärsyttää .. luulevat et meillä voi ostatuttaa kaiken, mut itte eivät edes muista et kummilapsi olemassa.
He eivät osta lapsellenne mitään lahjaa?
Vai mikä se ongelma on?
Mikset sä voi samalla kun ne kertoo mitä niiiden poika haluaa, kertoa mitä sun poika haluaa? Kai sä saat sen verran suunvuoroa? Jos et niin laita tekstari!
Jos toi toistuu vuosi toisensa jälkeen niin aika outoa että et koskaan sano mitä omasi toivoo.