Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti, että ostettaisiin jouluruoat tänä vuonna valmiina ja tehtäis vain

Vierailija
14.12.2010 |

ihan minimit myös siivouksen osalta. Tietää mun kovan paineen ja ajatteli "helpottaa" mun oloa.... ei huono idea!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tärkeää tehdä kaikki itse, mutta nyt on sellainen tilanne, että en vaan pysty. ap

Vierailija
2/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaikki tosi kipeitä ja flunssaisia jo ennen joulua, ja mies, joka oli tervein, osti kaiken kerralla marketista, sillä olihan sitä jotain syötävä ja pyhiä oli monta peräkkäin. Meillä oli hyvin leppoisa joulu. Markettien valikoima vaihtelee, mutta meidän vakiopaikasta saa kaikenlaisia herkkuja oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ei edes osteta laatikoita, vaan laitan vain uunijuureksia valmiina ostettavan, itse kuorrutettavan pikkukinkun kaveriksi. Paria kalaa, rosollia ja vihreää juustosalaattia alkupaloiksi. Makeiksi riittää piparit (valmistaikinasta) ja suklaakonvehdit

Siivouksen osalta raivaan pari paperipinoa ja lipaston päälle kertyneet rojut, muuten riittää normaali viikkosiivous.

Olemme kotona vain aaton, sitten lähdemme sukulaisiin vuodenvaihteeseen saakka, ja tiedän, että ainakin parissa paikassa saamme laatikoita yms jouluruokia ihan riittävästi.

Vierailija
4/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(menee ehkä 5 minuuttia) ja pieni kinkku paistetaan. Muut ostetaan valmiina ja ei edes leivota koska kukaan ei pidä makeista leivonnaisista. Sukulaisissa käydään kanssa syömässä joten oman joulupöydän ei tarvitse olla niin täydellinen.

Vierailija
5/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kunnon iso kinkku ostetaan. ap

Vierailija
6/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on fiksu kuin mikä :)

Vierailija
7/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli asutte Stockan herkun lähipiirissä, niin sieltä saa kyllä marketteja parempaa apetta ( :

Ja ruuhkat tietysti sen mukaisesti...

Minä kyllä teen kaikkea hyvää makeaa, koska pidän siitä, mutta ruokien suhteen otetaan iisisti. Mies ostaa ja laittaa ne. Leivonnaiset on mun heiniäni ( :

Vierailija
8/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain, ota rennosti! Meillä ei edes aiota syödä jouluruokia tänä jouluna, eikä kaappeja ole ollut tapana kiillottaa koskaan joulua varten -kuka niitä joulun aikaan tulee muka tarkastamaan, onko järjestyksessä?

Vietä stressitön, mukava joulu ja keskity ihmisiin ja siihen että vietätte aikaa yhdessä!