Onko itsekästä viettää joulua vaan oman perheen kesken
eikä mennä isovanhempien luokse? Asutaan kaukana molempien vanhemmista siis, eikä millään haluttaisi lähteä toisten nurkkiin asumaan 3 lapsen kanssa.
Kommentit (3)
Koska mekin aiotaan viettää tämä joulu ihan vaan omalla porukalla (minä, mies, lapset). Aina ennen olen halunnut olla joulun isommalla väellä joko meillä tai muualla, mutta nyt olen niin väsynyt töistä, etten kaipaa muuta kuin rauhaa ja hiljaisuutta. Onneksi tämä sopii miehellekin. :)
varsinkin, kun teillä on 3 lasta. Kun aikoinaan muuteimme isoon omaktoitaloon kahden lapsen kanssa, kerroimme sukulaisille, että vietämme joulun kotona. Tervetuloa meille. Ja perinne jatkuu, me emme lähde mihinkään! Lapsia on nyt 4, eikä tulisi mieleenkään lähteä tuon kokoisen porukan kanssa mihinkään.
Aah, nautinto olla omalla sakilla, en kestä sitä älytöntä meteliä, jos on paljon porukkaa. Eikä tahdota meille isovanhempiakaan stressaamaan kaikesta. Joulu on rauhoittumisen aikaa ja aaton jälkeen on lupa olla pyjamissa loikoille, suklaata syöden ja nauttien. Jos isovanhemmat ovat maisemissa, sitä ei sitten voi tehdä.