Mitä hellyys teidän parisuhteessanne miehen puolelta
Kommentit (13)
sillä en tykkää siitä.
Halailee, pussailee, haluaa viedä mua syömään, kkylpylään, ulkomaille yms yms.
osaltaan. Mutta voi että se tuntuu mukavalta kun se hellyyden puuska sitten tulee!!:) Suloinen jörrikka-mieheni.
Yleisemmällä tasolla se on perheen taloudesta huolehtimista. Hellyys täytyy lukea rivien välista, mutta kun sitä osaa etsiä, niin sitä löytyy.
Esim. jos olen lähdössä pakkasella jonnekin ja on kotona lämmittää auton ja raaputtelee ikkunat, jos auto ei ole tallissa.
Fyysinen hellyys on sitten 100% tarkoitushakuista.
kuuntelee, tukee, on kärsivällinen, muistuttelee asioista ettei mulle tule ylimääräistä harmia. On kyllä kamalan kiva ja hyvä mies. Oltu yhdessä 13 v, 3 lasta.
Kiittelee ja kehuu laittamaani ruokaa. Osallistuu kotitöihin. On kiinnostunut lasten asioista, ja tietenkin minun, ja leikkii heidän kanssaan. Laittelee ja sisustaa kotiamme. Ja tosiaankin tuo taloudellinen puoli. Mies kannattaa lasten kotihoitoa ja olenkin nyt hoitovapaalla. Mies huolehtii, ettei meiltä puutu mitään. Mies myös kannustaa minua hankkimaan sitä omaa aikaa.
Kahdenkeskeinen aika on meillä vähäistä, joten pienet huomion osoitukset ( halailut, silittelyt ja pussailut ) ovat tärkeitä.
on mun mielestä joskus aamuisin pieni hetki kun mies ottaa syliin ja maataan siinä hiljaa ennen kuin kello soi.
Meilläkin 3 lasta ja yhdessä ollaan oltu 14 vuotta.
pusun antamista, ennen töihin lähtöä. Sitä, että kerrotaan aina ne samat asiat: "Mukavaa työpäivää, nähdään illalla, rakastan sua". Kainaloon ottamista öisin, käden toisen tyynyn alle laittamista, ruoan laittoa (vaikken sitä aina muistakaan arvostaa tarpeeksi, kun mies sen tekee aina), ...
suukottamista ja halimista. Tietysti sanoo myös rakastavansa mua, IHANAA!
pussailee, hieroo, ottaa kainaloon, ottaa huomioon, tekee pieniä "palveluksia"... kaikenlaista
halailua, pussailua, toisen huomioon ottamista. Noita kaikkia tekee ihan oma-aloitteisesti ja ehkä jopa enemmän kuin minä.