Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia vauvat laitetaan ulos nukkumaan?

Vierailija
13.12.2010 |

Mä en tajua. Eihän aikuisetkaan nuku ulkona eikä isommat lapset nuku päiväunia ulkona...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osoittaa vain jälleen kerran sen, että ihmisen olisi hyvä hankkia itselleen edes jonkinlainen koulutus ja yleissivistys, ettei tarvitsisi nolata itseään tällaisilla aivopieruilla. Mutta ulkona nukuttaminen on kyllä suositeltavaa.

Vierailija
22/27 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minä sen ulos laitoin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole oikein koskaan hyviä päikkäreitä sisällä nukkunut. Ulkona nukkuu kuin tukki.

Vierailija
24/27 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hereillä ollessaan? Ainakaan meidän 3 kk ei paljon saa irti tähtitaivaasta ja pulkkamäestä, voin kertoa. Sen sijaan nukkuessaan ulkoilee helposti kolmekin tuntia.

tuo on oikea syy. Mikään ulkoiludiipadaa ei selitä tuota. Miksei sitä vauvaa voi käyttää hereillä ollessa pihalla?

Vierailija
25/27 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matalasti koulutettujen keskuudessa. Luetaan ihan itse googletettu rivi tekstiä, mutta ei osata tulkita sitä.

Vierailija
26/27 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matalasti koulutettujen keskuudessa. Luetaan ihan itse googletettu rivi tekstiä, mutta ei osata tulkita sitä.

eikä edes liity tähän aiheeseen.

Vierailija
27/27 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin menivät itse telttaan yöksi. Ihan terveitä ja reippaita niistä tuli, vaikka ei ikinä topattu vällyjen sisään ulos nukkumaan. Terveitäkin ovat, yhdelläkään kolmesta ei ole ollut korvatulehdusta ja flunssaakin sairastetaan kerran vuodessa eikä koko ajan.