Aiotko mennä Kari Tapion hautajaisiin 22.12.2010?
Kommentit (16)
Ventovieras ukonkäppänä minulle...
joten viisastele ensi kerralla vähän viisaammin
en tarkoittanut ukonkäppänää mitenkään loukkauksena, kutsun isäänikin ukonkäppänäksi.
Ja ventovieras minulle oli kyseinen henkilö, joten mikä olikaan ongelmasi nimi?
Ja ei mun ikä enää ihan pissistelyyn riitä.
paikalle, vaikka miten olisin fani (mitä siis en ole). Koen, että hautajaiset on vainajan lähipiirille. Mediasirkushan siitä saattaa tulla..
on aina avoin kaikille, minua jo hirvittää ne suttuiset kännykkäkuvat joita hautajaishyeenat tulevat myymään ip-lehtiin ja vast. hautajaisten jälkeen. Ip-lehdet vetoavat: "Olitko hautajaisissa - lähetä kuva!"
Niitä sitten kommentoidaan täälläkin, että kuka vieras näyttää lihavalta/ laihalta/ nuorelta/ vanhalta ja kuka ei näytä surevan oikeaoppisesti. Joo, olen ehkä palstaillut liikaa ...
En aio mennä hautajaisiin ja toivon että omaiset ja ystävät jätetään rauhaan, vaikka vainaja julkisessa ammatissa olikin.
keksi yhtääkään syytä miksi minun pitäisi mennä jonkun minulle täysin tuntemattoman ihmisen hautajaisiin. Ihan yhdentekevä minulle.
Kaikille avoin tilaisuus Tapiolan kirkossa, perhe on toivottanut ihmiset tervetulleiksi.
Lähiomaisille pidetään erikseen suljettu tilaisuus myöhemmin, ja hautaus (Olarin hautausmaalle, joka siis taitanee olla se Olarin uurnalehto) tapahtuu yksityisesti.
Aijon mennä, en sen takia että olisin utelias vaan haluan mennä jättää viimeisen jäähyväiset suomen parhaalle mies laulajalle ...
mieheni tuttu. Olemme hieman kipeinä, joten jos olo paranee, niin menemme.
mutta olen kipeä...
Siellä ei saa valokuvata.
Miksi siis menisin hänen hautajaisiinsa?
rukoilen Kari Tapion puolesta. Hänellä oli tarkoituksena tehdä hengellinen levy seuraavaksi.
Kunnioitan hänen uraansa suuresti, olen käynyt konserteissa ja hän oli kieltämättä Suomen paras genressään.
En valitettavsti päässyt hänen hautajaisiinsa, koska olen töissä. Aion kuitenkin joskus myöhemmin käydä hänen haudallaan kiittämässä niistä lukuisista konserteista ja lavatansseista, missä olemme hänen laulustaan saaneet nauttia.
Kari oli Suomen paras laulaja. Menetys oli suuri.
Voimia Karin läheisille.
Joo, en ole menossa.