Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alan olla jo loppu tähän jatkuvaan supisteluun ja mitään ei tapahdu!!

Vierailija
13.12.2010 |

no ok ei ole vielä edes la mutta siltikin. rv 37+5 menossa ja jatkuvasti tulee harjoitus supistuksia mutta ei mitään kipeempiä jotka jotain tekisi. toinen lapsi kyseessä ja ensimmäinen meni yliaikaiseksi joten niin sitten varmaan tämäkin. On vain niin trhauttavaa kun ei edes yöllä saa nukutuksi noilta jatkuvilta supistuksilta. maha ihan hellänä ja kävely hankalaa kun kokoajan supistaa. Onko kellään mitään keinoa saada näihin vähän potkua lisää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään mitään vinkkejä?

Vierailija
2/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla linjoilla :D Ainoa vaan, että nyt supparit muuttuneet pikkuhiljaa kivuliaiksi.

Ja joka kerta, kun alkaa toivo heräämään, että nyt mä pääsen punnertamaan tän pienen pihalle, niin ehei, supistukset loppuu kun seinään :D

Meillä esikoinen tulossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle tekisi hyvää vielä kasvaa pari viikkoa. Toki ymmärrän mainiosti tuon kivun ja unen puutteen, koska olin molempien lasteni kanssa pitkään saikullakin runsaiden supistusten vuoksi.

Turhauttaa, ihan varmasti, mutta malta silti ;-)

Vierailija
4/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 38+3 ja aivan sama juttu, tosin supistukset on koventuneet ja saattavat tulla, n 1tunnin ajan mutta ei mitenkään säännöllisesti...

Tilanne on sama myös että toista odotetaan ja ensimmäinen syntyi 41+1.......että mä alan olemaan kans aika turhautunut tähän odotteluun ja mitä kurjimpaan olotilaan, vaikka kuinka ajatteleekin sitä lopputulosta niin se ei juuri nyt lämmitä...

Vierailija
5/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmosesta oli viimiset kolme viikkoa jatkuvasti kipeitä, säännöllisiä supistuksia, jotka sit vaan aina loppuivat, eikä MITÄÄN tapahtunut. Kaksi kertaa käytiin näytillä turhanpäiten (eka kerralla rv 37+0) ja varmaan 5 kertaa hälytettiin jo lapsenvahtikin paikalle. Niin kovia olivat, että supistuksen aikana pisti puuskuttamaan ja kävely oli vaikeeta, mutta syntymään ei lähtenyt silti.

Kyllä otti päähän... Mut syntyi se sit viimein ihan omia aikojaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi