Pliis ÄLKÄÄ antako lapsenne opettajalle lahjaksi viiniä. Esim. minä olen alkoholisti, ja
perheeni joulu menee pilalle, jos kaapissa kummittelee lahjaksi saatu viinipullo.
Varmasti tekään ette halua, että lapsenne opettaja palaa joululomalta ryyppyputken saattelemana?
Kommentit (11)
viinin lahjoittaa eteenpäin, jos ei ole itsellä käyttöä. Itse pidän juomalahjoista, ei ainakaan mitään turhaa säilytettävää:D
jollekin kollegalle ja sanoa ihan vaan ohimennen, että sinulla ei ole käyttöä, kelpaisko. Älä vie sitä kotiisi kummittelemaan.
ei ole kaikkien ongelma. Ymmärrä se.
siis kun open lahja on kuitenki käytännössä oppilaan lahja opelle (vaik sen vanhemmat ostaisikin), niin eikai kukaan nyt viiniä silloin anna? :-O
siis kun open lahja on kuitenki käytännössä oppilaan lahja opelle (vaik sen vanhemmat ostaisikin), niin eikai kukaan nyt viiniä silloin anna? :-O
Ajatella, että joku ope jäisi ilman ilmaisia viinipulloja, kun toiset yllyttäisi väärin perustein vaihtamaan suklaaseen.
Ajatella, että joku ope jäisi ilman ilmaisia viinipulloja, kun toiset yllyttäisi väärin perustein vaihtamaan suklaaseen.
en minäkää oo koskaa kuullu,että vinkkupulloja annettais,enkä kyllä kehtais antaa..
Viinalahjat on muutenkin ihan tyhmiä.
Keskustelussa sotketaan taas viinat ja viinit, ruokajuomat ja kännääminen ...
Uskokaa tai älkää Suomessa on ihan oikeasti kasvava joukko ihmisiä jotka nauttiva pari kertaa viikossa ruuan kanssa lasin sopivaa viiniä vaikka eivät juuri muuten joisikaan.
Sitä ei siis välttämättä tarvitsse juoda pullollista kerrallaan.
Itse haluaisin lapseni vanhempana arvostavan hyvää viiniä ja nauttivan sitä kohtuullisesti. Uskon että aikuisten esimerkillä on merkitystä.
En näe siinä mitään pahaa jos lapsi antaa viiniä opettajalleen.
Jos opettajan alkoholiongelema on tiedossa, en tietenkään antaisi, mutta muuten kyllä.
Todella monella suklaata saavalla opettajalla on muuten ylipainoa tai piilevä diabetes...
Keskustelussa sotketaan taas viinat ja viinit, ruokajuomat ja kännääminen ...
Uskokaa tai älkää Suomessa on ihan oikeasti kasvava joukko ihmisiä jotka nauttiva pari kertaa viikossa ruuan kanssa lasin sopivaa viiniä vaikka eivät juuri muuten joisikaan.
Sitä ei siis välttämättä tarvitsse juoda pullollista kerrallaan.
Itse haluaisin lapseni vanhempana arvostavan hyvää viiniä ja nauttivan sitä kohtuullisesti. Uskon että aikuisten esimerkillä on merkitystä.
En näe siinä mitään pahaa jos lapsi antaa viiniä opettajalleen.
Jos opettajan alkoholiongelema on tiedossa, en tietenkään antaisi, mutta muuten kyllä.
Todella monella suklaata saavalla opettajalla on muuten ylipainoa tai piilevä diabetes...
Myös opettajissa. Etkä sinä välttämättä sitä tiedä. Ja ne, joille se on vakaumuksellinen asia, harvemmin antavat sitä pulloa eteenpäin kenellekään. Viemäristä alas menee. Sen vuoksi vaikkapa suklaa on parempi.
Ylipäänsä ihmettelen miksi ihmeessä opettajalle tarttee jotain kalliita lahjoja antaa. Tunnen opettajia jotka ovat oikeasti ihan ihmeissään sitten, mihin tunkevat kaikki 20 suklaarasiaa ja kaikenmaailman kynttilät ja pehmolelut ja mitä kaikkea. Ettekö voisi askarrella yhdessä lapsen kanssa vaikka kauniin kortin?
älä nyt omien ongelmiesi vuoksi sabotoi toisten lahjoja..
-ope, jolle viini maistuu myös