Nouseeko paino normaalipainoisella raskausaikana, vaikkei söisi yhtään
enempää? Mulla ekassa raskaudessa nousi sellaiset viisi kiloa, loppuraskaudessa ei oikein ruoka maittanut, piti oikein pakottautua syömään.
Nyt toka raskaus ja tuntuu, että paisun, vaikken taatusti syö yhtään enempää ja liikun kuten ennenkin.
Kommentit (7)
kuten tosta toisesta ketjusta luin. Siis olen varmaan hölmö, mutta eikö se vaadi "ylimääräisen" ruoan mättämistä, että kiloja tulee rutkasti?
ap
Mä lihoin raskausaikana 20kg ja nyt vuosi synnytyksestä olen kokoa 34 :P Lällläääää!!!!!
Mutta mun bmi oliki vissiin 17 kun raskaus alko
tosin nestettä saattaa kertyä,mulla nousi ekan kohdalla 13kg mut ei jääny grammaakaan kun lapsi oli syntynyt,tokan ja kolmannen kohdalla nousi n.16kg,meni n. 1kk niin olin alkuperäisissä mitoissa.että en tiedä mitä se sitten oli jos vauvasta 4,5kg,sitten istukka,vedet,lisääntyny verimäärä..
toka raskaus on muutenkin erilainen... nyt rv 17 ja ihan kamalat syömähimot!
ap
Vähän eri vaiheessa on alkanut paino nousta, mutta lopputulos on ollut aina noin kilon heitolla sama:) Normipainossa BMI on 22 johon on enemmän tai vähemmän palattu pari kk synnytyksen jälkeen.
enempää? Mulla ekassa raskaudessa nousi sellaiset viisi kiloa, loppuraskaudessa ei oikein ruoka maittanut, piti oikein pakottautua syömään.
Nyt toka raskaus ja tuntuu, että paisun, vaikken taatusti syö yhtään enempää ja liikun kuten ennenkin.
istukan ja lapsiveden verran. Mulla mitat 164/49 ja kahdeksan kiloa tullut kummassakin raskaudessa.