Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian (avio)erosi jälkeen olet mennyt uuteen liittoon?

Vierailija
12.12.2010 |

Asia ei minulle tietty kuulu mutta ihmettelen miten eräs tuttava meni pian eron jälkeen naimisiin.Siis nainen oli vielä 4v sitten naimisissa exänsä kanssa,nyt uuden miehen kanssa naimisissa 2 vuotta ja on jo kaksi lastakin.Seurustelivat jotain vuoden ennenkun menivät naimisiin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v:n huono suhde, uusi alkoi 4kk eron jälkeen, avoliitto 7kk seurustelun jälkeen, lapsi 4v yhdessäolon jälkeen. Ei minusta älyttömän nopeaa minulla tai kaverillasikaan.

Toiset kierrokset ovat yleensä nopeampia, koska ehkä entisessä suhteessa on oppinut jotakin itsestään ja siitä mitä haluaa ja ennen kaikkea mitä EI halua.

Vierailija
2/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin uuden kanssa yhdessä oikeastaan välittömästi kun saatiin tavarat jaettua exän kanssa. Eli ennen virallista eroa. Nyt neljä vuotta yhdessä ja lapsi tulossa. Naimisiin mennään keväällä. En ole koskaan ollut onnellisempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin juuri, eropaperit jätettiin 2kk sitten ja olen jo uudessa suhteessa. (Uusi suhde ei ollut syy eroon, osui vaan sopivaan aikaan.) Liittoni oli ollut kuollut jo pitkään, elin tulevan ex-puolisoni kanssa vain platonisessa suhteessa viimeiset kaksi vuotta.

Koen, että olen henkisesti ollut eronnut jo kauan sitten, siksi olin niin valmis uuteen suhteeseen. Tosin yhteenmuutosta saati naimisiinmenosta ei vielä tosissaan puhuta.

Vierailija
4/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole todellakaan viel valmis uuteen suhteeseen. Ehkä ensivuoden puolella joskus :)

Vierailija
5/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes avoliittoon. Tosiaan tiedän mitä tahdon enkä kaipaa ketään sanomaan miten minun pitää ajatella.

Vierailija
6/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tänä syksynä. Ei tulisi mieleenkikään ryhtyä uuteen suhteeseen, ei vielä vuosiin. En tiedä, haluanko enää koskaan tehdä kompromisseja kenekään kanssa. Lisäksi tässä vaiheessa tämä itsetunto (olen petetty ja jätetty) on sen verran hauraalla pohjalla, etten edes tiedä voiko kukaan minua oikeasti rakastaa. Totta kai tiedän, että kelpaan monellekin, mutta se ei riitä. En enää koskaan halua muka-rakkautta.

Fischer (joka on kuuluisa eroseminaareistaan) sanoo, että yleensä eron jälkeinen suhde jää lyhyeksi, koska ihmiset hakevat uudella suhteella tunnetta siitä, että kelpaan jollekin. Minä en kyllä halua tätäkään.

Vierailija
7/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lennossa. Olin kitunut liian kauan juopon kanssa, suhde oli kuollut jo aikapäivää sitten ja vain virallinen eroleima puuttui. Naimisiin tosin mentiin uuden kanssa "vasta" muutama vuosi virallisen eron jälkeen. Nyt pari vuotta oltu aviossa, onnellisina edelleen.

Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää ja eroa on voitu tehdä jo niin kauan että mitään suruaikaa ei tarvita.

Vierailija
8/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkee ku ex jätti mut.ja hyvin on mennyt!

Vierailija
9/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin lennosta, uusi mies oli eron katalysaattori. Tästä on nyt viisi vuotta emmekä edelleenkään ole naimisissa emmekä edes asu yhdessä. Olen todella onnellinen enkä haluaisi muuttaa mitään tilanteessamme!